arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
توسعه هوش مصنوعی در مک دونالد

تجربه پذیرایی هوشمند از مشتریان رستوران ها

مک دونالد در نظر دارد سیستم های هوش مصنوعی خود را توسعه داده و خدمات به مشتریان و سرویس دهی کارکنان را بر مواضعی جدیدتر استوار کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مک دونالد در نظر دارد سیستم های هوش مصنوعی خود را توسعه داده و خدمات به مشتریان و سرویس دهی کارکنان را بر مواضعی جدیدتر استوار کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، مک دونالد به عنوان یک رستوران در حال طی کردن گام هایی جدی به سمت پیشرفت است.

درواقع مک دونالد برنامه های بزرگی برای بهبود تجربه مشتریان خود با استفاده از فن آوری های جدید در دست دارد. افزون بر این ها این شرکت در حال توسعه ، تلاش های موازی برای بهبود روز افزون کیفیت کار کارمندان خود است.

حدود یک سال پیش بود که مک دونالد روی یک استراتژی رشد بلند مدت  متمرکز شد . برنامه ای که بر توانایی های دیجیتالی مانند نظارت کیوسک، تحویل و تسریع در راه اندازی تجربه های رستورانی نسل آینده و البته توسعه هوش مصنوعی تمرکز داشت.

مدیرعامل این شرکت نیز اعلام کرد هدف از توسعه این برنامه ها افزایش سقف فروش تا 5.5 درصد خواهد بود.جوئل ایگل، مدیر ارشد فناوری و معماری در مک دونالد، تجربه فروش در فروشگاه ها را ندارد ، اما گروه تحت سرپرستی وی، به تدریج، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و محاسبات ابری را توسعه دادند تا نگاه مشتریان را نسبت به سیستم های خود تغییر دهند.

یکی از بزرگترین فرصت های جهان  امروز برای توسعه فناوری اطلاعات و ایجاد یک تاثیر درست بر مشتریان را می توان راه اندازی سیستم های اتوماتیک کسب و کار دانست .

این روزها بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیای تکنولوژی در تلاشند تا با کمک هوش مصنوعی نرخ  همکاری های خود را با تولید کننده ها افزایش دهند و چه فرصتی ازاین بالاتر که با شرکتی مثل مک دونالد همکاری کنند.

اما بازده و کارآیی اصلی تکنولوژی برای مک دونالد چیست؟

یکی از مهم ترین موارد حاصل از وجود هوش مصنوعی در مک دونالد، استفاده از فرصت هایی برای توسعه تعداد مشتریان است . درواقع ارتباط گیری با مشتریان از طریق هوش مصنوعی ، تخمین خواسته های آنان، بهبود سرعت خدمات و مواردی مشابه کمک می کند ، مشتریان تجربه ای مثبت نسبت به مک دونالد داشته باشند .

 

نظرات بینندگان