arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

فیلم/ ولوو ایکس‌سی‌۴۰ خودروی سال اروپا شد

هیئت داوران متشکل از ۶۰ روزنامه‌نگار از ۲۳ کشور اروپایی با در نظر گرفتن معیارهایی چون طراحی، راحتی، ایمنی، کارایی، عملکرد، توجه به مسائل محیط زیستی، رضایت راننده و قیمت به خودروهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه رای دادند. در حال خواندن:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هشتاد و هشتمین نمایشگاه اتوموبیل‌های اروپایی امسال در ژنو سوئیس برگزار شد. در سال ۲۰۱۸ سواری شاسی بلند جدید ولوو «ولوو ایکس‌سی‌۴۰ (Volvo XC40)» توانست با گذشتن از سد رقیبان به عنوان خودروی سال برگزیده شد.

آلفا رومئو ستلوویو (Alfa Romeo Stelvio)، آئودی ای۸ (Audi A8)، بی‌ام‌دبلیو سری ۵ (BMW 5-Series)، سیتروئن سی۳ ایرکراس (Citroen C3 Aircross)، کیا استینگر (Kia Stinger) و سیات ایبیزا (Seat Ibiza) از دیگر اتومبیل‌هایی بودند که به بخش پایانی مسابقات راه یافتند، گرچه در نهایت شرکت ولوو توانست عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۸ را از رقیبان برباید.

فیلم/ ولوو ایکس‌سی‌۴۰ خودروی سال اروپا شد

این نمایشگاه اتومبیل که هرساله در یکی از کشورهای اروپا برگزار می‌شود، امسال نیز شاهد حضور محصولات نوین ارائه شده از سوی خودروسازان اروپایی است. رقابت‌کنندگان با ارائه فن‌آوری‌ها و نوآوری‌های جدید در این صنعت می‌کوشند تا بهترین محصولات ممکن را به نمایش بگذارند.

در جریان این مسابقات شرکت‌های مطرح اتوموبیل سازی محصولات خود را به نمایش گذاشتند. هیئت داوران متشکل از ۶۰ روزنامه‌نگار از ۲۳ کشور اروپایی رای خود را در مورد آخرین مدل‌های خودرو ارائه شده در این نمایشگاه را اعلام کردند.

فیلم/ ولوو ایکس‌سی‌۴۰ خودروی سال اروپا شد

هر عضو هیئت داوران با در نظر گرفتن معیارهایی چون طراحی، راحتی، ایمنی، کارایی، عملکرد، توجه به مسائل محیط زیستی، رضایت راننده و قیمت به خودروهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه رای دادند. 

برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس «انتخاب TV» بازدید کنید

  

نظرات بینندگان