arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

هشدار آلمان نسبت به حمله تروریستی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

دفتر پلیس جرایم فدرال آلمان به مدارکی دست یافته است مبنی بر اینکه احتمالا گروه‌های تروریستی افراطی و اوباش‌های خشونت‌طلب جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روسیه را هدف بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هشدار آلمان نسبت به حمله تروریستی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 این اطلاعات براساس یک گزارش داخلی دفتر پلیس جرایم فدرال آلمان (BKA) است که به دست روزنامه بیلد رسید. درگیری‌ خشونت‌بار میان اوباش‌های روسی و پلیس اسپانیا حین برگزاری لیگ اروپا در شهر بیلبائو موجب شد تا مساله برقراری امنیت حین مسابقات در کانون توجه بیش از حد قرار بگیرد.

به گزارش انتخاب؛ در این گزارش آمده است: خطر تروریسم افراطی بالاست زیرا شمار زیادی از "داعشی‌های روس" در عراق و سوریه می‌جنگند و تلاش می‌کنند تا حملات دولت روسیه علیه مواضع در سوریه را تلافی کنند. گروه داعش از اکتبر ۲۰۱۷ بارها به جام جهانی اشاره کرده است. این گروه افراطی تصاویری از اعدام سوپراستارهای فوتبالی از جمله نیمار، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را برای هم ارسال کردند.

براساس این گزارش، تمایل به خشونت‌طلبی و نژادپرسی در میان اوباش‌های روسی بیشتر است. بی‌کی‌ای در ادامه به برخی از اوباش‌هایی اشاره کرد که اوایل ۲۰۱۷ "فستیوال خشونت" اعلام کرده بودند. همچنین در این گزارش نسبت به ورود اوباش‌های آلمانی به روسیه ابراز نگرانی شده است.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان