arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

عامل استقبال شهروندان از سرمایه گذاری در بانک شهر

بانک شهر هم اینک با سرمایه گذاری و یا مشارکت در طرح های مختلف شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها وضعیت اقتصاد و عمران شهری را متحول کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار کلانشهر اراک با اشاره به نقش بانک شهر در ارتقای سطح کیفی زندگی در شهرها گفت: ارائه نوین ترین خدمات بانکی موجب شده تا شهروندان به سرمایه گذاری در این بانک رغبت زیادی نشان دهند.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، داود تاجران با بیان این مطلب گفت: حمایت این بانک از طرح‌های مشارکتی در شهرهای مختلف از جمله اراک به ویژه در بخش‌های اقتصادی و عمرانی، نقش مهمی در تسریع روند توسعه ای شهرها دارد.

تاجران خاطر نشان کرد: بانک شهر هم اینک با سرمایه گذاری و یا مشارکت در طرح های مختلف شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها وضعیت اقتصاد و عمران شهری را متحول کرده است.

وی ادامه داد: همچنین ارائه خدمات بانکی الکترونیک و به روز در بانک شهر باعث شده تا شهروندان به فعالیت این بانک و سرمایه گذاری در آن رغبت زیادی نشان دهند.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک آمادگی لازم برای مشارکت با بانک شهر در طرح های اقتصادی را دارند، تصریح کرد: به همین منظور زیرساخت های سرمایه گذاری اقتصادی و عمرانی کلانشهر اراک تدوین شده است.

شهردار کلانشهر اراک اضافه کرد: این شهر به واسطه قرار گیری در سومین استان صنعتی کشور زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی و عمرانی را داراست.

وی افزود: استفاده از پتانسیل بانک شهر در زمینه سرمایه گذاری، می‌تواند اهرمی قوی برای رونق اقتصادی و تسریع در روند توسعه ای بخش‌های مختلف اراک باشد.