arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

فروش فوق العاده محصولات کیاموتورز ۲۰۱۸

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فروش فوق العاده محصولات کیاموتورز ۲۰۱۸

شركت اطلس خودرو به عنوان نماينده رسمي كمپاني كياموتورز كره جنوبي، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهاي كياموتورز از سال ۱۳۸۶ به صورت قدرتمند فعالیت داشته و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ايراني را همیشه مدنظر قرار داده است. این شرکت طی این سال‌ها بر تنوع و تعدد محصولات خود و متناسب‌سازی آن با نیازهای بازار امروزی اقدام نموده است.

در همین راستا قصد داریم گزارشی از دو محصول جدید ۲۰۱۸ کیا موتورز داشته باشیم.

 

کیا اپتیما هیبرید ۲۰۱۸

به گزارش بازتاب ،جديد ترين نسل خودروي محبوب و نام آشناي اپتيما JF با پيشرانه هيبريدي اين بار با هدف جلب رضايت دوستداران محيط زيست، افزايش هر چه بيشتر راندمان و بهره وري سوخت و همچنين كاهش سطح آلاينده هاي خروجي در بین محصولات اطلس خودرو قرار گرفته است.
پيشرانه هيبريدی اپتيما JF تركيبي از يك پيشرانه الكتريكي و يك پيشرانه بنزيني است كه بسته به شرايط مختلف جاده اي و رفتار رانندگي به صورت تركيبي و يا جدا از هم به جهت تامين قواي محركه خودرو وارد مدار توليد قدرت مي شوند.
خودروي اپتيما JF هيبريد از يك پيشرانه بنزيني ۲ ليتري به همراه سيستم پاشش سوخت مستقيم GDI بهره مي برد كه قادر به توليد توان ۱۵۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقيقه و گشتاور ۱۹۳ نيوتن متر در ۵۰۰۰ دور در دقيقه است.
حداكثر توان موتور الكتريكي پيشرانه هيبريد نيز ۵۱ اسب بخار در دور موتور ۱۷۷۰-۲۰۰۰ دور در دقيقه و حداكثر گشتاور موتور الكتريكي ۲۰۵ نيوتن متر در دور موتور ۵۰۰-۱۷۷۰ دور در دقيقه است. كه اين نسل از اپتيما را به يكي از چابك ترين، قدرتمندترين و در عين حال يكي از كم مصرف ترين خودروهاي دنيا از نسل هيبريد بدل كرده است.

کیا سورنتو GT-Line 2018

کیا سورنتو ۲۰۱۸ با تجهیزات بیشتر و راحتی بهبود یافته، راه را به خوبی طی کرده است. این خودروی شاسی بلند هفت نفره فوق العاده، همچنان پرچمدار در بین خودروهای شاسی بلند محسوب می شود. سورنتو جی تی لاین ۲۰۱۸ از گیربگس ۶ سرعته اتوماتیک، پیشرانه ۴ سیلندر GDI 2.4 لیتری بهره می برد.
از نظر استایل، سورنتو ۲۰۱۸ دارای سپرهای جلو، طراحی کروم و مشکی جلوپنجره، دیلایت های LED جدید و گرافیک جدید چراغ‌های LED عقب است. مدل GT-Line همچنین دارای چراغ‌های جلوی کاملاً LED است که با چرخش فرمان حرکت می‌کنند.
تجهیزات سورنتو GT-Line عبارت‌اند از سیستم کمکی پارک هوشمند، ترمز پارک الکترونیکی، سیستم مدیریت پایداری خودرو، گرمکن صندلی برای سرنشینان ردیف جلو و ردیف عقب، صفحه نمایش ۷ اینچی و همچنین دارای دوربین ۳۶۰ درجه، است.

با توجه به لیست قیمت ارائه شده از سوی اطلس خودرو، خودروهای ۲۰۱۸ کیا موتورز به صورت علی الحساب، با شرایط تحویل ۹۰ روزه با سود مشارکت ۲۰ درصدی به فروش خواهد رسید.  برای اطلاع از جزییات فروش خودروهای ۲۰۱۸ کیا موتورز، می‌توانید به وب سایت رسمی اطلس خودرو www.atlaskhodro.com ، عاملیت های مجاز این شرکت و یا آدرس تلگرام رسمی t.me/atlaskhodroco مراجعه نمایید.

نظرات بینندگان