arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

تصویر/ ادعای رقص زنان برای مردان در برج میلاد/ تصاویر واقعی چند دختر بچه را ببینید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصویر/   از ادعای رقص زنان برای مردان در برج میلاد تا انتشار عکس چند دختر بچه!

رسانه های یک جریان سیاسی، از صبح امروز فیلمی از یک مراسم را منتشر کرده اند که در آن، چند نفر روی سن در حال حرکات موزون هست. البته فیلم منتشر شده را با فیلترهای پخش، مات و مبهم کرده اند تا دقیقاً مشخص نشود که آنها کیستند و چند ساله اند ولی نوشته اند که اینجا یک جشن مبتذل است که در آن، زنان برای مردان می رقصند، محل اش هم برج میلاد است و مراسم هم توسط شهرداری تهران برگزار شده است؛ نوشته اند حتی شهردار تهران هم داشته تماشایشان می کرده!

 تعجب می کنی! مگر می شود در بلندترین نقطه تهران و در روز روشن مراسم رقص برگزار کنند و زنان برقصند و مردان دست بزنند! خبری شده است؟! اصلاٌ چرا آن چند مسؤول مرد و از جمله شهردار برای رفع شرّ رسانه ای هم که شده، مجلس را ترک نکردند؟! یک جای کار انگار می لنگد!

فیلم و خبر به سرعت در فضای مجازی می پیچد و رسانه های دلواپس، بیش از همه آن را با سوز و گداز منتشر می کنند و زیرش می نویسند که بابت انتشار این فیلم مبتذل پوزش می خواهیم ولی چاره ای جز اطلاع رسانی نداریم تا ببینید که چه فسق و فجوری در برج میلاد راه انداخته اند!

تصویر/   از ادعای رقص زنان برای مردان در برج میلاد تا انتشار عکس چند دختر بچه!


از ادعای رقص زنان برای مردان در برج میلاد تا انتشار عکس چند دختر بچه!

بار دیگر فیلم را می بینی! وسط های برنامه، فردی بزرگسال به میان سن می رود. ناگهان متوجه می شوی که قد رقصندگان نسبت به او -که البته نمی رقصد و عبور می کند- کوتاه است. ساعتی بعد، عکس واضح کسانی که برنامه اجرا می کردند پخش می شود: آنها چند کودک مدرسه ای بودند!
واقعاً این همه جار و جنجال و واسلاما برای این بود؟
اینجاست که بار دیگر افسوس اخلاق گمشده جامعه امروز ایران را می خوری، به ویژه در میان کسانی که بیش از همه مدعی دینداری و ارزشگرایی هستند!

راستی دروغ سازی و دروغ پراکنی و تهمت گناه بزرگ تری است یا رقص چند کودک؟! جامعه ما به کجا می رود؟!

پی نوشت:
خبر رسیده است دادستانی کل کشور دستور پیگیری موضوع را داده است. امید که اگر بعد از بررسی ثابت شد که رقص زنان در کار نبوده و همه ماجرا به همین چند کودک محدود بوده است، با سازندگان دروغِ "جشن ابتذال" هم برخورد قانونی شود.

نظرات بینندگان