arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
ضمن انتقاد شدید از فدارسیون کشتی

سوریان: کشتی شرایط خوبی ندارد/ هرکسی که مسئولیت دارد باید به‌ کشتی خدمت کند

دارنده مدال طلای المپیک گفت، کشتی شرایط خوبی ندارد اگر این روند ادامه پیدا کند در رویدادهای آتی به ویژه بازی های آسیایی به نتایج خوبی دست نخواهیم یافت. آنچه که در خصوص فدراسیون کشتی دیده می شود این است که کار خوبی صورت نگرفته است که به جایگاه پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا رسیده ایم. مردم انتظار دارند و این انتظار به حق است، کشتی رشته ورزشی اول کشور است و مردم می خواهند در مسابقات، کشتی گیران کشورمان از نام ایران دفاع کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سوریان: کشتی شرایط خوبی ندارد/ هرکسی که مسئولیت دارد باید به‌ کشتی خدمت کند

دارنده مدال طلای المپیک گفت، کشتی شرایط خوبی ندارد اگر این روند ادامه پیدا کند در رویدادهای آتی به ویژه بازی های آسیایی به نتایج خوبی دست نخواهیم یافت

دارنده مدال طلای المپیک گفت: کشتی شرایط خوبی ندارد اگر این روند ادامه پیدا کند در رویدادهای آتی به ویژه بازی های آسیایی به نتایج خوبی دست نخواهیم یافت.

حمید سوریان افزود: نتایجی که هم اکنون در دو رشته آزاد و فرنگی به دست آمده در حد نام کشتی ایران نیست و متاسفانه اختلاف جایگاه ما با کشورهای رقیب هم اکنون بسیار زیاد است.

عضو اسبق تیم ملی کشتی با توضیح این مطلب که کارنامه کاری افراد بیانگر این است که عملکرد برنامه ریزان به چه شکل بوده، اظهار داشت: آنچه که در خصوص فدراسیون کشتی دیده می شود این است که کار خوبی صورت نگرفته است که به جایگاه پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا رسیده ایم.

او تاکید کرد که برای برون رفت از شرایط کنونی کشتی نیازمند تغییرات اساسی است تا بتوان در رویدادهای آتی عناوین مان را به کشورمان بازگردانیم.

کشتی گیر طلایی کشورمان گفت: مردم انتظار دارند و این انتظار به حق است، کشتی رشته ورزشی اول کشور است و مردم می خواهند در مسابقات، کشتی گیران کشورمان از نام ایران دفاع کنند.

او تاکید کرد: هر کسی که مسئولیت دارد باید به‌کشتی خدمت کند و با ایجاد آرامش، زمینه موفقیت و کسب نتیجه را فراهم سازد.

نظرات بینندگان