arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

زیدان: PSG را به راحتی شکست دادیم

رئال‌مادرید و لیورپول به عنوان دو تیم اول صعودکننده به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای حریفان خود خط و نشان کشیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئال‌مادرید و لیورپول به عنوان دو تیم اول صعودکننده به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای حریفان خود خط و نشان کشیدند. پیروزی 2 بر یک کهکشانی‌ها در پاریس آرزوی‌های PSG و مالکان متمولش را نقش برآب کرد. با پیروزی 3 بر یک بازی رفت شانس صعود رئال بیشتر از PSG بود، با این حال زین‌الدین زیدان از بازیکنانش خواسته بود تا بازی بی‌عیب و نقصی را به نمایش بگذارند که مادریدی‌ها بتوانند صعودی مقتدرانه داشته باشند: «بازی برای ما خوب پیش رفت. بازی خوب و با‌برنامه‌ای ارائه دادیم و از همان ابتدا این بازی را جدی گرفتیم. PSG تیم ضعیفی بود و ما آنها را به راحتی شکست دادیم. فکر می‌کنم تا دقایق پایانی، شانس دو تیم برای صعود برابر بود. امسال لحظات سختی داشتیم. سخت است که همیشه این سطح را حفظ کنیم و هر سال چندین قهرمانی به دست بیاوریم. در طول یک فصل دوران سختی هم فرامی‌رسد.» سرمایه‌داران پاریسی در شرایطی با لیگ قهرمانان خداحافظی کردند که ناصر الخلیفی در هفت سال گذشته و برای گرفتن جام در اروپا بیش از یک میلیارد یورو هزینه کرده است. با این حال اونای امری، سرمربی PSG مصدومیت و غیبت نیمار برزیلی را عامل حذف تیمش می‌داند: «غیبت نیمار در این دیدار به ضرر ما تمام شد.

 

اگر او بود گزینه‌های بیشتری در خط حمله داشتیم. با تمام اینها تیم را به خوبی آماده این دیدار بزرگ کردیم. باید این شکست را فراموش و به دیدارهای بعدی خود فکر کنیم. هدف نخست ما در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود، اما متأسفانه در این رقابت بزرگ ناکام بودیم. زمانی برای فکر کردن نداریم و باید راهمان را ادامه دهیم. شکست در خانه ناامیدی بزرگ برای ما بود، اما شکست در مادرید چنین حسی را به ما نداد.» جالب اینکه نیمار که به تازگی پایش را به تیغ جراحان سپرده هم از حذف تیمش ابراز تأسف می‌کند. در دیگر دیدار سه‌شنبه شب تساوی بدون گل لیورپول و پورتو حکم صعود تیم انگلیسی را امضا کرد. یورگن کلوپ صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر قاره را موفقیتی بزرگ برای لیورپول دانست: «حضور لیورپول در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا نباید شگفتی تلقی شود. ما با شایستگی توانستیم به این مرحله راه یابیم. قطعاً این شانس را داریم که به نیمه‌نهایی هم راه پیدا کنیم. خوشبختانه پیشرفت خوبی در لیورپول ایجاد شده و باید از این پیشرفت لذت ببریم.»

 
نظرات بینندگان