arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

اولین پیروزی بانک سرمایه در فینال لیگ برتر والیبال

تیم والیبال بانک سرمایه در اولین مسابقه فینال لیگ برتر والیبال برابر خاتم اردکان به پیروزی رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر امروز در اولین مسابقه فینال لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه در سالن حجاب تهران میزبان خاتم اردکان بود که با نتیجه ۳-۲ برابر حریف خود به پیروزی رسید.
تیم بانک سرمایه ست‌های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۵ و ۱۵-۱۱ برابر خاتم به پیروزی رسید و تیم خاتم هم ست‌های دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۶-۲۴ و ۲۷-۲۵ به سود خود پایان داد.
دومین مسابقه فینال لیگ برتر والیبال که بصورت دو پیروزی از سه مسابقه برگزار می‌شود چهارشنبه هفته آینده به میزبانی خاتم اردکان در یزد خواهد بود.

 

میرحسینی: در اردکان برابر بانک سرمایه بهتر خواهیم بود

 

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت:: اطمینان داشته باشید در خانه عملکرد بهتری برابر بانک سرمایه خواهیم داشت.
عباس علی میرحسینی پس از باخت ۳-۲ تیمش برابر بانک سرمایه در اولین مسابقه فینال لیگ برتر والیبال گفت:: از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه برابر بانک سرمایه راضی هستم هر آنچه از آن‌ها خواسته بودم در زمین اجرا کردند.
وی افزود: ما به سختی و شایستگی به فینال لیگ برتر والیبال راه یافتیم و این مسابقه عیار تیم ما را نشان داد.
میرحسینی گفت:: تیم مقابل مجموعه‌ای از بازیکنان ملی پوش باکیفیت است که عملکرد خوب بازیکنانم برابر این تیم عیار تیم ما را به نمایش گذاشت.
سرمربی تیم خاتم اردکان گفت:: اطمینان داشته باشید که این مسابقه صرف نظر از بخش فنی بستگی فراوانی به مسائل روحی و روانی دارد که بار فشار روحی و روانی بر تیم بانک سرمایه بیشتر از بار بر روی تیم ماست.

 

­کارخانه: می‌دانستیم مسابقه برابر خاتم اردکان بسیار سخت است

 

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت:: پس از مسابقه با پیکان در نیمه نهایی این مسابقه سخت را برابر خاتم اردکان پیش بینی کرده بودیم.
مصطفی کارخانه پس از پیروزی ۳-۲ تمیش برابر خاتم اردکان در اولین مسابقه از فینال لیگ برتر والیبال گفت:: تیم خاتم اردکان با شایستگی به فینال لیگ برتر والیبال رسیده است و اطمینان داشتیم در این مسابقه با مشکل روبرو می‌شویم.
وی افزود: بازیکنانم تلاش خود را کردند و خوشحالیم که به فینال رسیده ایم و تلاش می‌کنیم سومین قهرمانی خود را در پایان فینال جشن بگیریم.
کارخانه گفت:: تا مسابقه دوم برابر خاتم اردکان در خانه این تیم یک هفته وقت داریم و تلاش می‌کنیم با بررسی نقاط قوت و ضعف تیم مان در مسابقه برگشت عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی افزود: مسابقه سخت تری با توجه به حضور تماشاچیان پرشور اردکانی برابر خاتم در یزد خواهیم داشت.

 
نظرات بینندگان