arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

علاقه تیمو ورنر برای پیوستن به منچستریونایتد

میزان- مهاجم 22 ساله تیم فوتبال راسنبال لایپزیگ از علاقه‌اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس و پیوستن به شیاطین سرخ سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیمو ورنر که با عملکرد قابل‌توجهش توانسته خود را به عنوان پدیده‌ای در فوتبال آلمان و حتی اروپا مطرح کند، علاقه‌ زیادی به بازی در لیگ برتر انگلیس دارد. این مهاجم 22 ساله که در فصل جاری در 23 بازی بوندس‌لیگایی 10 گل برای لایپزیگ به ثمر رسانده، مورد توجه تیم‌های بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد.

 

ورنر که سابقه 10 بازی ملی و 7 گل‌زده با پیراهن تیم ملی آلمان را در کارنامه‌اش دارد، در گفت‌وگو با مجله «فور فور تو» گفت: بازی در لیگ برتر انگلیس رویای من است. دوست دارم برای دو یا سه باشگاه بازی کنم که منچستریونایتد یکی از آنهاست، اما نه حالا، بلکه زمانی که زبان انگلیسی‌ام کمی بهتر شد! در حال حاضر از بودن در لایپزیگ حس خوبی دارم.

 

وی افزود: در انگلیس بازی تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول را زیاد تماشا می‌کنم. در بین تیم‌های انگلیسی بیشتر طرفدار این دو تیم هستم چون تاریخچه و قدمتی بیشتر دارند. زمانی که سرالکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد بود، آنها عناوین زیادی کسب کردند و تیمی فوق‌العاده بودند. ورزشگاه خانگی لیورپول و جو موجود در آن هم فوق‌العاده‌ است، اما اگر قرار باشد روزی در این خصوص تصمیم‌گیری کنم، بیشتر تمایل دارم به منچستریونایتد بروم تا لیورپول.

 

انتهای پیام/

 
نظرات بینندگان