arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

قتل برادر با ۷ ضربه چاقو در خانه ویلایی قلهک

مرد میانسال با ضربات چاقو توسط برادرش در خانه ویلایی محله قلهک به قتل رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرد میانسال با ضربات چاقو توسط برادرش در خانه ویلایی محله قلهک به قتل رسید.

ساعت 21 شب گذشته مأموران کلانتری 124 قلهک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد میانسالی در یک خانه ویلایی در خیابان دولت، بلوار کاوه به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

با حضور تیم جنایی در صحنه جرم که خانه ویلایی دو طبقه به وسعت حدود 500 متر بود، مشاهده شد مرد پنجاه و چهار ساله‌ای با هفت ضربه چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است و در همان ابتدای تحقیقات قاتل بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

تحقیقات تکمیلی نشان داد قتل در منزل مادری این دو برادر به وقوع پیوسته، مقتول در طبقه اول و قاتل با همسرش در طبقه دوم سکونت داشته‌اند و انگیزه قتل اختلافات مالی بوده است، همچنین بررسی‌ها حاکی از آن بود مقتول با همسر قاتل پیش از حادثه درگیری داشته و قاتل در آن زمان در منزل نبوده است، در حین درگیری مقتول با همسر قاتل، قاتل وارد خانه شده و چاقو به برادرش حمله‌ور شده بود.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و قاتل بازداشت شد همچنین تحقیقات بیشتر از قاتل توسط کارآگاهان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان