arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

پیشنهادقطری‌ها برای بردن دومین ستاره پرسپولیس دندان‌گیرنبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وحید امیری به تمدید با پرسپولیس نزدیک‌‌تر شد. امیری که در پایان بازی‌های همین فصل قراردادش با باشگاه پرسپولیس به پایان می‌رسد به طور ضمنی با مسوولان این باشگاه به توافق رسید.

امیری که پیش از بازی با الوصل با مسوولان باشگاه صحبت‌هایی در مورد تمدید قراردادش انجام داده بود، در دیدار با الوصل نیز عملکرد خیلی خوبی داشت. امیری در مجموع 33 پاس سالم داشت که در کل 3/89 درصد در این مورد موفق عمل کرده است. امیری که پنج سانتر را داشته، 16 برد تن به تن را پشت سر گذاشته که در شش نبرد موفق بوده است. امیری با شش تکل از ده نمره صاحب 2/7 شده که این می‌تواند نمره نسبتا خوبی برای او در آخرین بازی پرسپولیس باشد.

هرچند که امیری در بازی‌های اخیر پرسپولیس آن فروغ همیشه را نداشته ولی بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در طول بازی‌های این فصل آنقدر که خوب کار کرده که حداقل یک پیشنهاد عربی داشته باشد.آنطور که در مورد امیری باخبر شدیم او از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد و این تیم به امیری اعلام کرده که مبلغ سیصد هزار دلار برای یک سال حضور امیری در لیگ ستارگان پرداخت خواهد کرد. از آنجایی که امیری با پرسپولیس قرارداد ندارد و لازم نیست تا پول رضایتنامه بدهد، مبلغی در حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان عاید امیری می‌شود که البته او هزینه‌هایی را (مثل هزینه مدیربرنامه و ایجنت) باید پرداخت کند.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که امیری در صورت توافق با پرسپولیس و تمدید قرارداد می‌تواند همین مبلغ را دریافت کند. شاید این بزرگ‌ترین دلیل برای تمدید قرارداد وحید با پرسپولیسی‌ها باشد چون این بازیکن سی ساله می‌تواند با حضور در پرسپولیس راحت‌تر به تیم ملی برسد و در جام‌جهانی حضور داشته باشد. امیری که یقینا آخرین تجربه حضورش در جام‌جهانی را تجربه می‌کند، می‌تواند پس از پایان این رقابت‌ها و یک فصل حضور در پرسپولیس بار دیگر شانس حضور در لیگ ستارگان را داشته باشد و با مبلغ بهتری در قطر توپ بزند.

آنطور که در مورد امیری باخبر شدیم او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس یک انگیزه دیگر هم دارد. وحید که دوست صمیمی علیرضا بیرانوند است، این را می‌داند که بیرانوند با توجه به قراردادش با پرسپولیس در این تیم می‌ماند و همبازی بودن با بیرانوند دلیل دیگری است که امیری را مجاب به ماندن در پرسپولیس می‌کند.

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که پس از بازی برگشت سرخ‌ها مقابل الوصل، مسوولان باشگاه مذاکرات‌شان را با امیری دنبال می‌کنند. گفته می‌شود که امیری به طور ضمنی برای تمدید قرارداد موافقت کرده و اگر پرسپولیس رقم پیشنهادی‌اش را به رقم مورد نظر امیری نزدیک‌تر کند، آن وقت خیال برانکو هم از بابت ماندن امیری در پرسپولیس راحت می‌شود.

 منبع: تابناک
نظرات بینندگان