arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

اکران فیلم مجیدی به اردیبهشت موکول شد/ آئین‌نامه اکران ابلاغ نشد

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران درباره آخرین ساخته مجید مجیدی گفت: اکران عمومی فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» با دوبله و زیرنویس فارسی اول اردیبهشت ماه انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگوی تلفنی در برنامه «شب‌های شفاهی» درباره فیلم «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی گفت: قرار بود این فیلم بعد از جشنواره فیلم فجر از 25 بهمن در سینماهای کشور به اکران عمومی درآید اما با توجه به اینکه همه کارهای فنی فیلم در کشور هند انجام شد و متریالی که فرستاده بودند کامل نبود، قرار بود فیلم با زیرنویس و دوبله اکران شود که این امر مهیا نشد به همین دلیل قرار است از اول اردیبهشت ماه این فیلم با زیرنویس و دوبله به اکران عمومی درآید.

وی درباره آیین نامه شورای صنفی نمایش نیز گفت: با شناختی که از آقای حیدریان داریم توقع داشتیم آیین نامه جدید با صنوف مطرح شود اما نظر صنوف در این آیین نامه دیده نشده و به ما ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: ما تعجب کردیم که چرا نظر ما را جویا نشده بودند. در جلسه فوق العاده در انجمن سینماداران درخواست ملاقات با ریاست سازمان را مبنی بر اینکه چرا نظر ما در آیین نامه لحاظ نشده، را دادیم.

صابری گفت: در سال گذشته مخاطبین سینما ثابت کردند که هر وقت فیلم خوب داشته باشیم، استقبال می کنند. امیدوارم در اسفندماه شاهد رونق سینماها باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس
نظرات بینندگان