arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

احمد نجفی: چه رابطه‌ای با احمدی‌نژاد داشتم؟ مگر از خانواده ایشان همسر گرفتم؟

احمد نجفی که در هفته‌های اخیر با اعتراض‌هایش به وضعیت اکران و «گِل گرفتن» در شورای صنفی نمایش خبرساز شده است، در پاسخ به سوالی درباره محمود احمدی نژاد می‌گوید رابطه‌ای با رئیس جمهور پیشین نداشته و فقط در شورای عالی سینما در دولت احمدی نژاد کار کرده است. او همچنین درباره توصیه‌هایش به دو رئیس جمهور توضیح داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نجفی بعد از اعتراض‌هایش متهم است که از روش‌های رئیس جمهور پیشین برای جلب توجه بهره می‌برد و در دولت دهم به دلیل نزدیکی به دولت و رئیس جمهور به وضعیت سینما اعتراض نداشت.


او در یک گفت‌وگوی تصویری با فارس در پاسخ به پرسشی درباره اقدام‌های اخیر احمدی نژاد مثل نامه‌اش به رهبری گفت: «به من چه! من چه رابطه‌ای داشتم؟ مگر من همسر گرفتم از خانواده ایشان؟ ما رفتیم شورا (شورای عالی سینما) کار کردیم آمدیم بیرون. به من چه که این سوال را می‌کنید؟»


او در ادامه به احمدی نژاد توصیه می‌کند: «بنده اگر رئیس جمهور بودم و دوره‌ام تمام می‌شد، دیگر شرکت نمی‌کردم. اگر رئیس جمهور بودم و شهرتی پیدا می‌کردم، آرامش سیاسی را حفظ می‌کردم.»


نجفی وقتی در برابر این سوال قرار می‌گیرد که آیا احمدی‌نژاد را به آرامش توصیه کرده است، پاسخ می‌دهد: «هروقت بتوانم می‌گویم. هروقت (او را) دیدم. مدت‌هاست ندیده‌ام. حتما می‌گویم. به آقای روحانی هم اگر دوره‌اش تمام شود، می‌گویم. قبلا به آقای خاتمی هم عرض کردم.»


او درباره جزئیات صحبت‌هایش با سیدمحمد خاتمی توضیح می‌دهد: «اواخر 87 یا اوایل 88 بود که به ایشان گفتم نیایید. بگذارید 8 سال (احمدی نژاد) تمام شود. بدعت نکنید... اگر هرکس دوره دوم انتخاب نشود، می‌گوید شما من را شهید سیاسی کردید. نگذاشتید کارم را بکنم.»


این بازیگر و تهیه کننده سینما درباره واکنش خاتمی به حرف‌هایش می‌گوید: «ایشان گفت من زیر فشارم.»


او در ادامه می‌گوید به احمدی نژاد هم توصیه کرده در انتخابات نامزد نشود: «به ایشان گفتم همانطور که درباره شما به آقای خاتمی عرض کردم، الان هم به شما عرض می‌کنم بگذارید آقای روحانی دو دوره‌اش را تمام کند.»/آی سینما
 

نظرات بینندگان