arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز مادر

وزیر بهداشت ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار امیدواری کرد که همه به‌ویژه بانوان بتوانند آن الگوی انسانیت، شرافت، صداقت و عطوفت را بهتر و بیشتر بشناسند و به اندازه ظرفیت وجودی خود، جرعه نوش دریای معرفتش باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز مادر

 هاشمی در کانال تلگرامی خود نوشت:« بر اساتید حوزه و دانشگاه نیز فرض است با توجه به مقتضیات زمان، زوایای مختلف زندگانی حضرتش را برای هموطنان و خصوصا به زبان جوانان بازگویند تا طی این طریق، آسان‌تر و جلوه نور اخلاق و معرفت در زندگی‌ فردی و جمعی مردم درخشان‎تر شود.

به گزارش انتخاب؛ زن ایرانی هم که در کسوت مادری، نمونه‎ای منحصر به‌فرد و در دانش‌آموزی و طی مدارج علمی صاحب جایگاهی والا و در عطوفت و مهربانی زبانزد و محور خانه و خانواده است، به‌یقین در سایه آموزه‎های زلال دینی در تمام این حوزه‎ها حضوری پررنگ‎تر خواهد داشت.

ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این تجربه را داشته‌ایم و هر جا از مدیریت خانم‌ها استفاده کرده‌ایم، خوش درخشیده‌اند؛ پس بر ماست که ضمن سپاسگزاری و قدرشناسی از تلاش‌های ایشان در کانون خانواده، از دانش و تجربه آنها در عرصه‎های کارشناسی و مدیریتی نیز به قدر کفایت بهره بگیریم».

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان