arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

تغییرات آخرین به روز رسانی جیمیل/امکان تغییر در صندوق ورودی نسخه اندروید

جیمیل به عنوان یکی از محبوب ترین سامانه های دریافت پیام های ایمیلی در جدیدترین به روز رسانی خود تغییراتی جالب اعمال کرده است . تغییراتی ویژه برای کاربران اندرویدی .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

جیمیل به عنوان یکی از محبوب ترین سامانه های دریافت پیام های ایمیلی در جدیدترین به روز رسانی خود تغییراتی جالب اعمال کرده است . تغییراتی ویژه برای کاربران اندرویدی .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت ، ویژگی های جدید نسخه اندروید جیمیل برای کاربران امکاناتی جدید فراهم کرده است . این قابلیت جدید که به صندوق ورودی جیمیل مرتبط است، برای شخصی سازی اطلاعات اندرویدی ها شرایطی خاص فراهم کرده است.

اما نگاهی داشته باشیم به ویژگی های اصلی این قابلیت :این قابلیت به کاربران  دیوایس های اندرویدی اجازه می دهد صندوق ورودی پیاک های خود را بر اساس ایمیل های خوانده نشده (Unread first)، مهم ها (Important first)، ستاره دارها (Starred first) یا اولویت ها (Priority Inbox) دسته بندی کنند.

اما شاید سوال شما این باشد که این ویژگی چه فایده ای دارد ؟

به کمک ای ویژگی ، ارتباط نزدیک تری بین  نسخه اندروید و وب جیمیل به وجود می آید. بنابراین اگر نوع نمایش صندوق ورودی را در نسخه تحت وب عوض کنید همان تغییرات را با ورژن نیز اندروید خواهید دید.

این یعنی یک همگام سازی موازی و کاملا مفید . به خصوص آن که در نظر سنجی های اخیر گوگل نیز بسیاری از کاربران به چنین قابلیتی اظهار تمایل کرده بودند . اما یک نکته عجیب در خصوص این قابلیت این است که تمام کاربران اندرویدی به طور همزمان دریافتش نمی کنند و برای دستیابی به این قابلیت به مدت زمانی 15 روزی نیاز است. این نوع به روز رسانی نیز در نوع خود یک رکورد محسوب می شود .

نظرات بینندگان