arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

ذوالفقاری: سائلام می‌داند که کدام بازیکن به درد ۹۰ دقیقه می‌خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیشکسوت باشگاه تراکتورسازی معتقد است این تیم پیش از خرید بازیکن جدید، باید به فکر تمدید قرارداد سائلام باشد.
 
ایوب ذوالفقاری پیشکسوت باشگاه تراکتورسازی در گفت‌و گو با ایسنا درباره عملکرد این تیم با ارتوئرول سائلام بیان کرد: سائلام توانسته با نفراتی که یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل جذب کرد، نتایج خوبی بگیرد و تفکراتش را در تیم پیاده کند.

او اضافه کرد: تراکتورسازی با سائلام در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت است و حتی در دیدار برابر پیکان هم شایسته پیروزی بود و با بدشانسی و دفاع مطلق حریف شکست خورد. البته این تیم هنوز نتوانسته در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد اما کیفیت فنی بالای آن‌ها در سه دیدار گذشته آسیایی نشان می‌دهد این تیم توانایی پیروزی در دور برگشت را دارد زیرا در دو دیدار میزبان است و بازیکنان انگیزه زیادی برای جبران دارند.


پیشکسوت تراکتورسازی درباره ناراحتی حاتمی از نیمکت‌نشینی گفت: سرمربی هر باشگاه تصمیم گیرنده آخر است زیرا او است که با تیم زندگی‌ می‌کند. حاتمی بازیکن مهم و تاثیرگذاری برای تراکتورسازی است و جزو باتجربه‌های تیم محسوب می‌شود. فرزاد بازیکن خوب و حرفه‌ای است و جزو تعویض‌های طلایی تیم نیز محسوب می‌شود. این مربی است که می‌داند کدام بازیکن در ۱۰ دقیقه تاثیرگذار است و کدام در ۹۰ دقیقه.


ذوالفقاری در پایان درباره نیاز تراکتورسازی به خرید بازیکن جدید گفت: مدیران تراکتورسازی باید در ابتدای کار، قرارداد سائلام را تمدید کنند و سپس به فکر جذب بازیکن باشند. این تیم بازیکن جدید و باتجربه نیاز دارد تا بتوان با تلفیق آن‌ها با جوانان، ترکیب خوب و قدرتمندی را به زمین بفرستند.

نظرات بینندگان