arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

گتوزو: نمایش خوب آرسنال و اشتباهات ما باعث شکستمان شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی میلان معتقد است اشتباهات تیمش و بازی خوب آرسنال باعث شد دو بر صفرمغلوب شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم  نهایی لیگ اروپا در خانه با دو گل مغلوب آرسنال شد. جنارو گتوزو پس از بازی گفت: می‌دانستیم بازی سختی را  پیش رو خواهیم داشت. آرسنال در حالی برابرمان قرار می گرفت که روزهای بدی را  گذرانده بود. با این حال یک نمایش خوب برابرمان ارائه داد. ما نیز اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. در هیچ یک از دقایق بازی تیم متحدی نبودیم و آرسنال شایسته این پیروزی بود.


سرمربی میلان در ادامه اظهار کرد: می‌توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم اما اتحاد لازم را نداشتیم و هر بار که حریف حمله می کرد می توانست به ما ضربه بزند. نباید اعتماد به نفس مان را از دست دهیم. از این بازی درس خواهیم گرفت.


گتوزو افزود: اکنون به دیدار برابر جنوا فکر می کنیم و سپس خود را برای بازی برگشت در لندن آماده خواهیم کرد. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و به لندن می رویم تا بهترین نمایشمان را به اجرا بگذاریم. بازی در ورزشگاه امارات را جدی خواهیم گرفت. ما میلان هستیم و برای این پیراهن احترام قائلیم. می‌توانستیم دیشب گلزنی کنیم و بازی با چنین نتیجه ای پایان نپذیرد.


سرمربی ایتالیایی در پایان گفت: حدس می‌زدیم تیم آرسن ونگر چنین بازی را به نمایش بگذارد و ما با اشتباهاتمان به حریف فضا دادیم. آرسنال توانست به راحتی نفوذ کند و به گل برسد. نتیجه دو بر صفر نشان از بازی خوب آرسنال و اشتباهات متعدد ما بود.

 
نظرات بینندگان