arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

آقا و خانم «اوباما» تهیه‌کننده تلویزیون می‌شوند / برنامه موردنظر ارتباطی به ترامپ ندارد

«باراک اوباما» رئیس جمهور اسبق آمریکا به همراه همسرش مشغول مذاکره نهایی با کمپانی «نتفلیکس» برای تهیه‌کنندگی یک برنامه تلویزیونی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«باراک اوباما» رئیس جمهور اسبق آمریکا به همراه همسرش مشغول مذاکره نهایی با کمپانی «نتفلیکس» برای تهیه‌کنندگی یک برنامه تلویزیونی است.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این برنامه «شوی تلویزیونی» که قرار است «باراک اوباما» به همراه همسرش «میشل اوباما» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته باشند به موضوع «داستان‌های الهام‌بخش» می‌پردازد و ارتباطی با اظهار نظر درباره سیاست‌های «دونالد ترامپ» و یا حزب محافظه‌کار آمریکا ندارد.

ممکن است است این برنامه تاک‌شوی تلویزیونی به موضوعات مرتبط با دوران ریاست جمهوری اوباما چون سلامت و بهداشت، مهاجرت و تغیرات آب و هوایی بپردازد اما هنوز کمپانی نتفلیکس رسما به خبر ساخت این برنامه واکنش نشان نداده است.

«اریک شولز» مشاور ارشد «باراک اوباما» در این باره توضیح داد آقا و خانم اوباما همواره به قدرت داستانگویی در الهام‌بخشی معتقد بوده‌اند و همزمان با در نظر گرفتن برنامه‌های آینده‌اشان به پبدا کردن راه‌ه‌هایی برای کمک کردن به دیگران برای بازگو کردن و به اشتراک‌گذاشتن داستان‌هایشان ادامه می‌دهند.

شبکه «نتفلیکس» که بیش از ۱۱۸ میلیون عضو در سراسر جهان دارد اعلام نکرده در صورت توافق نهایی با «اوباما» چه مبلغی به او پرداخت خواهد کرد.

اوباما و همسرش پیش از این یک قرارداد مشترک برای انتشار کتاب با انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» به ارزش ۶۵ میلیون دلار به امضاء رسانده‌اند.

نظرات بینندگان