arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

مایکروسافت لانچر به روزرسانی شد / از ارتقای نوتفیکیشن ها تا بهینه سازی رابط کاربری

  شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته نسخه ای از به روزرسانی جدید خود را منتشر کند . نسخه ای که به طور ویژه برای لانچر اندرویدی این شرکت طراحی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

  شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته نسخه ای از به روزرسانی جدید خود را منتشر کند . نسخه ای که به طور ویژه برای لانچر اندرویدی این شرکت طراحی شده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از تک رادار ،برخی از مهم ترین ویژگی های این نسخه جدید شامل موارد زیر می شود :

افزون بر سرویس عادی تصاویر (شامل نمایش  تصاویر روزانه موتور جستجوی بینگ روی پس زمینه)، این امکان فراهم شده که مجموعه ای از تصاویر گالری برای تعویض روزانه والپیپر استفاده شود.

اما نباید تغییرات رابط کاربری را نیز فراموش کنیم . نصیب نخواهد بود. محیط کاربری به شکل کامل بهینه سازی شده است .  از جمله تغییرات این به روزرسانی را می توان در رابط کاربری و در بخش What's New مشاهده کرد . امکان جابجایی و کلون کردن اپلیکیشن ها در زمان هدایتشان به سمت فولدرها از دجمله دیگر مزایای این به روز رسانی است .

مایکروسافت وعده داده باگ ها را نیز در این نسخه از میان برده و کاربران را به لحاظ امنیتی حمایت خواهد کرد. افزایش سطح کیفیت نوتیفیکیشن ها در تقویم  نیز از دیگر قابلیت های نسخه جدید است . قابلیتی که به کاربران فرصت  می دهد تمام رویدادهای تقویم را روی  اسکرین  در حالت قفل شده مشاهده کنند.اگرچه تمامی این قابلیت ها جددی و کاربردی هستند، اما هنوز تاریخ دقیق ارائه نسخه اصلی مشخص نشده است .

نظرات بینندگان