arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

فریده شجاعی: مربیان تیم ملی بزودی مشخص می‌شوند/ امیدوارم در بازیهای آسیایی مقام کسب کنیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در حاشیه بازیهای سوپر لیگ بسکتبال بانوان گفت: سال ۹۷ روزهای پرمشغله و همراه با خبرهای خوب برای بسکتبال بانوان خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا، فریده شجاعی در پایان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان پیرامون وضعیت کادر فنی به خبرنگاران گفت: کادر فنی بسکتبال بانوان در تمام رده های سنی مشخص شده است، اما هنوز به تایید نهایی نرسیده است که البته ظرف یکی دو روز آینده اسامی را اعلام خواهیم کرد‌.

وی افزود: سال آینده سه رویداد مهم مسابقات آسیایی چین در اردیبهشت، جهانی فیلیپین در خرداد و بازیهای آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم که از کمیته ملی المپیک درخواست کردیم در صورت امکان به جز تیم ۳نفره، تیم ۵ نفره  نیز در بازیهای جاکارتا شرکت کند.

شجاعی خاطرنشان کرد: چون امسال مجوز حضور بانوان با حجاب در  تورنمنت های بین المللی تصویب شده است ما این فرصت را داریم که با آن خود را در دو تورنمنت قبل از بازیهای آسیایی محک بزنیم تا تیم خوبی را راهی این بازیها کنیم.

وی اضافه کرد: چون نگاه کمیته ملی المپیک مدال آوری در بازیهای آسیایی جاکارتاست هر چند ما پیشنهاد حضور تیم ۵ نفره خود را به این بازیها دادیم، شاید به خاطر این مساله تنها تیم ۳نفره اعزام شود.

شجاعی در پاسخ به این پرسش که آیا به کسب مدال در جاکارتا امیدوار هستید، اظهار کرد: تمام تلاشمان بر این است تا با تدارکات خوبی که در سال آینده برای تیم بسکتبال بانوان پیش بینی کردیم روی سکو قرار بگیریم.

وی پیرامون این پرسش که آیا برنامه ای برای جذب مربی خارجی دارید یا خیر خاطرنشان کرد: برای جذب مربی خارجی تمام عیار برنامه داریم نه مربی معمولی. اگر نتوانیم مربی خوب خارجی جذب کنیم از مربیان داخلی بهره خواهیم گرفت‌.

 نایب رئیس بانوان بسکتبال همچنین گفت: در حال حاضر کادر فنی زیر ۱۶سال را نیز مشخص کرده‌ایم که هنوز تایید نهایی نشده است و بزودی کادر فنی این رده سنی نیز مشخص خواهد شد.

وی در پایان درباره انتقاد مربیان سوپرلیگ از داوران اظهار کرد: برای شرکت در بازیهای باشگاه‌های غرب آسیا کنفدراسیون آسیا از ما خواستند دو داور معرفی کنیم که ما همزمان با اعزام دو تیم قهرمان و نایب قهرمان سال قبل، دو داور هم به این بازیها اعزام می کنیم . همچنین در جهت تقویت داوران بنا داریم کلاسهای بین المللی که برای ما مردان هست برای زنان هم برگزار کنیم.

انتهای پیام

نظرات بینندگان