arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

فرانک طیاری: داوران به پای بازیکنان سرعتی نمی‌رسند/ امیدوارم بسکتبال بانوان متحول شود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران با انتقاد نسبت به عملکرد ضعیف داوران سوپر لیگ گفت: داوران ما از نظر جسمانی به حدی ضعیف هستند که همپای بازیکنان سرعتی نمی توانند بدوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا، فرانک طیاری سرمربی گاز تهران پس از کسب عنوان سومی در سوپر لیگ بسکتبال بانوان در جمع خبرنگاران گفت: در شرایطی بازی امروز را مقابل تیم ساسان کرمان برگزار کردیم که اوایل هفته جاری مادرم را از دست دادم اما به خاطر عرقی که به تیم و شاگردانم داشتم بازی را هدایت کردم. این پیروزی را در روز مادر، تقدیم به مادرم می‌کنم.



وی افزود: در دور رفت با اختلاف سه امتیاز ساسان را شکست داده بودیم. تیم هایی که برای فینال می آیند با جذب بازیکن خارجی برای قهرمانی تلاش می کنند. از چهار تیم فینالیست فقط ما بازیکن خارجی نداشتیم، من معتقدم آنها باعث رشد لیگ می شوند اما خوشحالم بدون بازیکن خارجی جایگاه سومی را جذب کردیم.

او ادامه داد: امیدوارم در سال آینده همین تیم ها بتوانند به طور برابر از بازیکن خارجی بهره بگیرند.



سرمربی تیم گاز تهران ادامه داد: امسال مشکل زیادی داشتیم که خدارا شکر می کنم که گاز اسپانسر ما ماند. اما برای سال آینده چیزی مشخص نیست. در صورت حمایت گاز امیدواریم از بازیکن خارجی استفاده کنیم.



طیاری در پاسخ به این سوال که آیا شما نیز به داوری اعتراض داشتید، خاطر نشان کرد: داوری برای تیم ما ضعیف تر سوت زد. اگر داور برای حریف دو سه اشتباه داشت برای ما پانزده، شانزده مورد اشتباه داشت. من هم اعتراض داشتم و امیدوارم داوری بهتر شود.



وی افزود: به خاطر حضور فریده شجاعی ما به مرحله دیگری وارد می شویم. ضمن تشکر از کرم زاده امیدوارم با توجه به این که مجوز حضور در بازی های بین للمللی را گرفته ایم تحول بزرگی ایجاد شود.

طیاری تصریح کرد: داوران ما خوش فکر هستند اما باید به لحاظ جسمی به روز شوند. آنها به پای بازیکن سرعتی نمی رسند، بنابراین باید در کلاس آمادگی جسمانی شرکت کنند.



انتهای پیام

نظرات بینندگان