arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

کتایون ریاحی: هیچ کس دیگر باور نمی کند که به دلیل مساله پوشش، نویز صدا و ... جلوی پخش «دورهمی» گرفته شود / مهران مدیری می تواند دلیل اصلی عدم پخش را بگوید / به او گفتم شما به سلبریتی ها توهین می کنید

کتایون ریاحی که قرار بود شب گذشته ۱۷ اسفند با حضور وی برنامه «دورهمی» پخش شود از جزییات این برنامه گفت و اینکه سخنانش انتقادی بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کتایون ریاحی که قرار بود شب گذشته ۱۷ اسفند با حضور وی برنامه «دورهمی» پخش شود از جزییات این برنامه گفت و اینکه سخنانش انتقادی بوده است.

کتایون ریاحی درباره حضورش در برنامه «دورهمی» و خلف وعده پخش برنامه و اینکه فقط به دلیل ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر به شبکه نسیم رفته بود، بیان کرد: زمانی که از من برای حضور در برنامه دعوت شد از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نبودم و از طرفی تمایلی هم نداشتم که به تلویزیون بروم اما اصرار زیادی شد که به «دورهمی» بروم.

وی درباره تمایل نداشتن برای حضور در تلویزیون عنوان کرد: چند ماه پیش هم برای حضور در برنامه ای به شبکه نسیم رفتم ولی در مورد موضوعی از طرف شبکه، خلف وعده شد و این بدسابقگی باعث شد که با خود شرط کنم دیگر به تلویزیون نروم.

ریاحی اضافه کرد: با این حال اصرار بسیاری شد که به این برنامه بروم و علیرغم اینکه شرایط خوبی نداشتم تنها دلیلی که باعث شد حضور در برنامه را بپذیرم این بود که ویژه برنامه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) ضبط می شد پس به دلیل این نام و به خاطر زنان سرزمینم به «دورهمی» رفتم.

هیچ کس دیگر هم باور نمی کند که جلوی پخش برنامه به دلیل مساله پوشش، نویز صدا و ... گرفته شود

این بازیگر سینمای ایران عنوان کرد: «دورهمی» بسیار پربیننده است و قرار شد من در این برنامه روز میلاد بانو حضرت فاطمه (س) را تبریک بگویم بنابراین برنامه بسیار حساس بود و نه من، بلکه هیچ کس دیگر هم باور نمی کند که جلوی پخش برنامه به دلیل مساله پوشش، نویز صدا و ... گرفته شود. هیچ یک از مردم ما این بهانه ها را باور نمی کنند و فکر می کنم کسی که می تواند دلیل اصلی این اتفاق را بیان کند خود مهران مدیری به عنوان مجری برنامه است.

وی یادآور شد: اگر این برنامه امشب هم پخش شود دیر نیست ولی اگر از امشب بگذرد مسئولان این کار پیش خدا و مردم باید جوابگو باشند چون من فقط و فقط به دلیل روز زن به برنامه رفتم.

انتقاد به برنامه ای درباره کرمانشاه و نادیده گرفتن مردم زلزله زده

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در پاسخ به اینکه آیا انتقاد خاصی را در برنامه مطرح کرده بود؟ اظهار کرد: یکی از انتقادهای من به خود آقای مدیری بود. او از من سوال کرد که جو سینما را برای بازگشت به این حوزه چطور می بینم و من در جواب به ایشان بیان کردم که شما یکی از آدم حسابی های این حوزه هستید، تریبونی به این مهمی در دست شماست و مسئولیت سنگینی دارید و هر صحبت شما به میلیون ها نفر نه برای زمان حال که حتی برای آیندگان پیام می دهد اما از آن به درستی استفاده نمی شود. شما در بحرانی مثل زلزله کرمانشاه از این تریبون برای توهین به سلبریتی ها و همکارانتان استفاده می کنید و مردم زلزله زده کرمانشاه را که در سرما هستند نادیده می گیرید و من حاضر نیستم در چنین فضاهایی کار کنم.

وی ادامه داد: نباید از یک بحران برای تولید یک بحران دیگر استفاده شود. مسئولیت تریبون هایی که دست ماست خیلی سنگین تر از آن چیزی است که فکر می کنیم. من در برنامه به آقای مدیری انتقاد کردم که شما گفتید «سلبریتی و چندلیبریتی» اما فراموش کردید، بگویید مردم کرمانشاه در آن سرما هستند. آن تریبون برای یادآوری این مردم است و نه شوخی با سلبریتی ها یا انتقام گرفتن.

ریاحی درباره زمان پخش برنامه تاکید کرد: این برنامه به احترام حضرت فاطمه (س) و زنان کشورمان اگر امشب پخش شود، معنا دارد و گرنه حضور من در برنامه هیچ لزومی نداشته است و من به هیچ وجه به برنامه نمی رفتم.

وی در پایان عنوان کرد: ما در کنار یکدیگر قرار می گیریم که صدای این ملت باشیم نه اینکه خود عاملِ خفقانِ دیگری شویم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان