arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

ویسی: شرمنده مردم فهیم و فوتبال دوست خوزستان شدیم

سرمربی استقلال خوزستان پس از عدم راهیابی تیمش به فینال جام حذفی، ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در لیگ برتر بمانند و این ناکامی را جبران کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عبدالله ویسی پس از شکست سه بر یک استقلال خوزستان مقابل خونه‌به‌خونه در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: متاسفانه در روز بسیار بد و غیرقابل باور شرمنده مردم فهیم و فوتبال دوست خوزستان شدیم.

وی افزود: با همه وجود آمده بودیم تا به فینال برویم، اما شرمنده شدیم. در همه نقاط زمین ضعف داشتیم و باختیم. باید تحلیل کنیم چرا اینطور شد. لیاقت‌مان پایین بود و از من گرفته تا بقیه؛ همه مقصر بودند. در 15 دقیقه اول سه مصدوم دادیم که برایم عجیب است. اینها توجیه نیست، اما برای اولین بار است که می‌بینم در 15 دقیقه سه بازیکن‌مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم در لیگ برتر جبران کنیم تا بیش از این شرمنده نشویم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مصدومیت محمد امین آرام طبع عنوان کرد: قصد داشتیم از این بازیکن در دیدار قبلی‌مان استفاده کنیم، اما چون از ناحیه دوقلوی پا دچار مصدومیت بود، به او بازی ندادیم تا امروز از او استفاده کنیم، اما دوباره مصدوم شد.

ویسی در رابطه با اینکه تیمش پس از گل دوم بی محابا حمله می‌کرد، گفت: در جام حذفی یک گل با دو گل فرقی ندارد. زمانی که نتیجه دو بر یک شد، بازیکنان را جلو فرستادیم و فرقی نداشت دو بر یک ببازیم یا سه بر یک. متأسفانه روز بد ما تکمیل شد و گل سوم را هم خوردیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی، همه ذهن‌مان این بود که به فینال برویم، اما نشد و باید تمام انرژی‌مان را برای لیگ برتر بگذاریم. حیف است سهمیه استان خوزستام از بین برود. با همه وجود باید بجنگیم تا تیم را حفظ کنیم. نمی‌دانم چه می‌شود، ولی سعی خواهیم کرد تیم را حفظ کنیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان