arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

اسکوچیچ: نمی‌خواهم در مورد فینال صحبت کنم!

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: به تیمم تبریک می‌گویم و هر کسی که عاشق خونه به خونه است امروز روز بزرگی برای آنهاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت:  به تیمم تبریک می‌گویم و هر کسی که عاشق خونه به خونه است امروز روز بزرگی برای آنهاست. شایسته برد بودیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. بازی سختی در این آب و هوا بود. این دو روز خیلی احساسی رفتار کردم و خوشحال بودم که در اهواز بودم و یکبار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم و همه هواداران تیم که عاشق خونه به خونه هستند و نتیجه ای تاریخی برای آنهاست. بازی های بزرگ معمولا احساسی می شوند واین مساله طبیعی است و بازی مهمی برای همه بود و برخی وقت‌ها بازیکنان معترض می شوند ولی بازی خوبی انجام دادیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

اسکوچیچ افزود: با خودم فکر می‌کردم آیا استقلال تهران با تیم نفت آبادان هم در این هوای گرم بازی شان برگزار می شد؟ البته ما شانس برای پیروز شدن داشتیم و دیدید که برنده هم شدیم.

وی در مورد بازی با استقلال در فینال جام حذفی گفت: امروز نمی‌خواهم در مورد فینال و بازی با استقلال صحبت کنم فقط در مورد بازی امروز حرف می‌زنم و بعد به لیگ فکر می‌کنم تا بازی استقلال زمان زیادی داریم.

سرمربی خونه به خونه در مورد داوری مسابقه گفت: همانطوری که بازیکنان در زمین اشتباه می‌کنند داور هم ممکن است اشتباه کند و نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم و فقط می خواهم از عملکرد فوق العاده بازیکنانم بگویم. سفر طولانی هم تا اهواز داشتیم اما وقتی به اهواز آمدم و در ورزشگاه غدیر بازی کردم حس خوبی داشتم.

وی افزود: هر بازی شرایط خودش را دارد و من به تیم خونه به خونه آمدم تا به بازیکنان کمک کنم و آنها تیم را به فینال رساندند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان