arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

اظهار نظر عجیب زیدان درباره بنزما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی رئال مادرید درباره خوب بودن مهاجم فرانسوی اش اظهار نظر عجیبی کرد.


به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف ایبار می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: دیدار سختی خواهد بود. در ورزشگاهی کوچک برابر تیمی بازی خواهیم کرد که فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. خود را برای انجام یک بازی خوب آماده کردیم. ایبار برای کسب سهمیه اروپا تلاش می کند.


سرمربی رئال مادرید درباره کریم بنزما اظهار کرد: عملکرد او برایم اهمیت دارد که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. دوست دارم گلزنی کند اما باید در رابطه با او صبور بود. او وظیفه اش را به خوبی انجام می دهد و بازیکنان دیگر گلزنی می‌کنند تا پیروزی به دست آید. من نمی‌توانم در رابطه با او هواداران را راضی کنم. کسانی که از فوتبال شناخت دارند می‌دانند بنزما بازیکن خوبی است. همیشه برخی از بازیکنان محبوب هستند و بعضی دیگر نه. فوتبال این چنین است و بنزما در مدت ۹ سال خود را نشان داده است. او بازیکن خیلی خوبی است.


زیدان افزود: من او را دوست دارم اما آمار درباره‌اش صحبت می کند. چون بازیکن شماره ۹ است انتظار بیشتری از او دارند. از بنزما به خاطر گل نزدن انتقاد می کنند اما او کارهای دیگری نیز انجام می‌دهد. او گلزنی هم خواهد کرد. کسی که فوتبال را دوست دارد باید بنزما را نیز دوست داشته باشد!


باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای نیمار ۴۰۰ میلیون یورو ارزش گذاشته است. سرمربی فرانسوی در این باره گفت: در مورد بازیکنی که به تیم من تعلق ندارد صحبت نمی‌کنم. پاری سن ژرمن ۲۲۲ میلیون یورو برای او پرداخت. چند سال پیش برای امضای قرارداد با من ۷۰ میلیون یورو هزینه شد. شاید ۱۰ سال بعد یا زودتر برای خرید یک بازیکن ۴۰۰ میلیون پرداخت کنند. نیمار می‌تواند در هر تیمی بازیکنی کند چون بازیکن توانمند و خوبی است.


زیدان در مورد امتیازهای از دست رفته در لالیگا گفت: گاهی اوقات حفظ سطح بالای خود در لالیگا سخت است و زمانی که امتیاز از دست می‌دهید اختلاف با تیم‌های بالای جدول بیشتر می‌شود. این موضوع باعث می‌شود کار سخت شود. این قضیه برخی اوقات به ضررمان تمام شد. با این حال می‌دانیم بازی به بازی پیش رفتن اهمیت دارد و ما هرگز ناامید نمی شویم.


سرمربی فرانسوی درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنم. تنها به دیدار برابر ایبار فکر می‌کنم. در آوریل در مورد لیگ قهرمانان صحبت خواهیم کرد. انگیزه زیادی برای این رقابت‌ها داریم و تا آخرین لحظه تمام تلاشمان را خواهیم کرد. از همه مهم‌تر ادامه به این روند خوب است.

نظرات بینندگان