arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از باگ ویندوز 10 تا تولید باتری جدید پروتونی

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که گوگل قصد دارد نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، ملقب به Android P را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی و عرضه کند.

 

 

ویندوز 10 با باگ امنیتی خود برای کاربران کورتانا نیز مشکلاتی را به وجود آورده است. بر اساس این آسیب‌پذیری امکان بارگذاری وب‌سایت‌ها در پس‌زمینه بدون خواست کاربر وجود دارد .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

یک شرکت کروات ابر خودروی الکتریکی طراحی کرده که می تواند در ۱.۸۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساند و به این ترتیب از «تسلا رودستر» هم سریع تر است.

 

ویژگی های جدید نسخه اندروید جیمیل برای کاربران امکاناتی جدید فراهم کرده است . این قابلیت جدید که به صندوق ورودی جیمیل مرتبط است، برای شخصی سازی اطلاعات اندرویدی ها شرایطی خاص فراهم کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

طبق پیش‌بینی تحلیلگران، درآمدهای شرکت سامسونگ در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد.

 

  شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته نسخه ای از به روزرسانی جدید خود را منتشر کند . نسخه ای که به طور ویژه برای لانچر اندرویدی این شرکت طراحی شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

گروهی از پژوهشگران دانشگاه RMIT ملبورن موفق شدند نوعی باتری پروتونی تولید کنند که در مقایسه با باتری های مرسوم لیتیوم یونی از قدرت شارژ بالاتری برخوردار است .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان