arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
همکاری شرکت های گوگل و نینتندو جواب داد

ماریوی خاطره انگیز را روی نقشه گوگل دنبال کنید

بازی خاطره انگیز ماربو به لطف 2 کمپانی گوگل و نینتندو موفق شد،به قابلیتی جدید دست پیدا کند . قابلیتی که ماریو را در سفرهای شهری با شما همراه می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بازی خاطره انگیز ماریو به لطف 2 کمپانی گوگل و نینتندو موفق شد،به قابلیتی جدید دست پیدا کند . قابلیتی که ماریو را در سفرهای شهری با شما همراه می کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از تک کرانچ،  در تاریخ دهم مارس، مصادف با روز ماریو، افزون بر امکان خرید بازی‌های نینتندو با قیمت‌های مناسب، قابلیتی جدید نیز به این بازی افزوده شده است .

اما این قابلیت چیست ؟

قرار است،این کاراکتر به بخش ناوبری نقشه‌های گوگل اضافه شود . این قابلیت جذاب به کاربران کمک می کند تا در مسیرهای سفرهای‌ خود، با ماریو همراه باشند . تنها کافی است، پس از وارد کردن مقصد خود در سرویس نقشه‌های گوگل به آیکون گوشه‌ سمت راست نمایشگر خود رفته و ماریو را جایگزین آیکون علامت سوال کنید.

درست پس از فعال کردن این قابلیت، ماریو به جای فلش‌های ناوبری در سرویس نقشه‌های گوگل ظاهر می شود.جالب است بدانید این شخصیت در ماشین قرمز رنگ کوچکی سوار است و شما را در طی مسیرتان راهنمایی خواهد کرد تا به مقصد مورد نظرتان برسید. گوگل اعلام کرده که این ویژگی تا یک هفته‌ی دیگر در دسترس علاقمندان خواهد بود و بنابراین می‌توانید چند روز پس از روز ماریو نیز از قابلیت مذکور استفاده کنید.

شایان ذکر است که اضافه شدن ماریو به نقشه‌های گوگل بیشتر به تبلیغ برای یک برند شباهت دارد تا ارائه‌ی یک سرگرمی. استفاده از این قابلیت بسیار ساده است و می توانید به سهولت از آن استفاده کنید. به خصوص اگر طرفدار ماریو باشید.

 

 

نظرات بینندگان