arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
قاضی آمریکایی خطاب به ترامپ:

تحمل نقد نداری شبکه های اجتماعی را میوت کن

یکی از مقامات ارشد قضایی در ایالات متحده اعلام کرد اگر ترامپ، تحمل نقد ندارد، بهتر است حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی را میوت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یکی از مقامات ارشد قضایی در ایالات متحده اعلام کرد اگر ترامپ، تحمل نقد ندارد، بهتر است حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی را میوت کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از نشریه تایمز،مدت ها است که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معترضند که چرا رئیس جمهور امریکا دونالد ترامپ حساب های آنان را بلاک می کند. به خصوص افرادی که وی را نقد می کنند. بر همین اساس نیز، یکی زا قاضی های ایالتی آمریکا با لحنی تمسخر آمیز ترامپ را خطاب قرار داده و گفته چرا وی تا این حد ناشکیبا است ؟

جالب است که افرادی که توسط ترامپ مورد بلاک شدن قرار گرفته اند، تنها اشخصا عادی جامعه نبوده و حتی شامل موسسه ای عام المنفعه نیز می شوند.

این افراد از دونالد ترامپ شکایت کرده اند  که چرا توسط وی مورد بلاک شدن قرار گرفته اند..نگاهی به این پرونده که شاید در نگاه نخست مضحک جلوه کند نشان می دهد شکایت این افراد پربیراه نیست.

درواقع وقتی که کاربران شبکه های اجتماعی از یک صفحه پربازدید و مهم و البته عمومی مثل صفحه رئیس جمهور یک کشور بازدید می کنند، توقع ندارند با کوچک ترین انتقادی بلاک شوند.

جالب است که قاضی پرونده نیز با مردم هم نظر است، اما از متشاکیان درخواست کرده روی تصمیم خود اندکی تمرکز کنند. قاضی این پرونده در جریان دادرسی با لحنی تمسخرآمیز خطاب به ریاست جمهوری این کشور گففت :

"اگر رئیس جمهور این کشور طاقت تحمل نظرات مردم را ندارد بهتر است،به جای دشمنی با آن ها و بلاک کردنشان، از گزینه میوت استفاده کند. "

نظرات بینندگان