arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

الهه قلی فلاح: پرچمدارِ مهم ترین مسابقه زندگی ام بودم / احساس وصف ناپذیری داشتم

پرچمدار ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی گفت: خیلی خوشحالم که پرچمدار مهم ترین رقابت زندگی ام بودم و احساس وصف ناپذیری داشتم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، الهه قلی فلاح با بیان این مطلب افزود: از اینکه پرچمدار کاروان ایران در بازی های پارالمپیک بودم خیلی خوشحالم و حس وصف ناپذیری است، چون پرچمدار مهم ترین مسابقه زندگی ام بودم. حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی مهم ترین رویداد زندگی من است.

وی ادامه داد: با سه ماه تمرین در بازی های پارالمپیک زمستانی شرکت کرده ام و فقط تلاش می کنم تا بهترین بازدهی و عملکرد را داشته باشم.

ملی پوش پارا اسکی صحرانوردی ایران درباره شرایط بازی های پارالمپیک زمستانی اظهار داشت: حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک برای هر ورزشکاری آخرین پله ورزشی است و طبیعتا شرایط سختی داریم، چون این رقابت ها  با مسابقاتی که تاکنون شرکت کرده ام قابل مقایسه نیست.

قلی فلاح در پایان گفت: رقبای من از بهترین ها هستند و خیلی توانمندند بنابراین شرایط مسابقات کاملا حرفه ای است. ما هم کار خود را تازه آغاز کرده ایم و تلاش زیادی برای پیشرفت می کنیم. من روز چهارشنبه رقابت می کنم و برای ارائه بهترین عملکرد مسابقه می دهم.

نظرات بینندگان