arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

۹۵ روز تا جام جهانی/ بابی رابسون روی نیمکت سه شیر

بابی رابسون ۹۵ بار روی نیمکت انگلیس نشست و توانست روزهای خوشی را برای فوتبال این کشور رقم بزند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۹۵ روز دیگر آغاز می‌شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.



سایت فیفا در فاصله ۹۵ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقدام به روز شمار این رقابت‌ها کرده و هر روز به مناسبت تعداد روز باقی‌مانده، یک واقعه مربوط به جام جهانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.



سربابی رابسون، سرمربی فقید انگلیسی توانست ۹۵ بازی هدایت این تیم را عهده‌دار شود. بیش از ۱۱ سرمربی دیگر انگلیس پس از سرآلف رمزی کمتر از رابسون مربیگری کرده‌اند. در واقع پس از آن که سرآلف رمزی موفق شد در سال ۱۹۶۶ جام جهانی انگلیس را به تنها افتخارش در تاریخ جام جهانی برساند، ۱۱ سرمربی هدایت سه شیرها (انگلیس) را بر عهده گرفتند که همگی کمتر از بابی رابسون هدایت انگلیس را بر عهده داشته است.



مهم‌ترین افتخار رابی رابسون با انگلیس در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا شکل گرفت، جایی که او موفق شد انگلیس را به مرحله نیمه نهایی برساند که بهترین عملکرد انگلیس در جام جهانی خارج از خانه است اما همان طور که پیش‌بینی می‌شد باز هم ضربات پنالتی جان انگلیسی‌ها را گرفت و شاگردان بابی رابسون در بازی برابر آلمان غربی در ضربات پنالتی شکست خوردند تا نتوانند به فینال برسند.



انتهای پیام

نظرات بینندگان