arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

دیلی میل: دختر حاکم دُبی برای دومین بار از امارات فرار کرد

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، یکی از دختران حاکم دبی به دلیل محدودیت‌هایش از این کشور فرار کرده و در حال حاضر با یک وکیل آمریکایی برای اخذ پناهندگی سیاسی ارتباط گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، یکی از دختران حاکم دبی به دلیل محدودیت‌هایش از این کشور فرار کرده و در حال حاضر با یک وکیل آمریکایی برای اخذ پناهندگی سیاسی ارتباط گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک شاهزاده اماراتی ادعا کرده برای تجربه یک زندگی عادی و رهایی از محدودیت‌هایش از دبی فرار کرده است.

روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت، یک زن اماراتی که می‌گوید دختر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دوبی است، گفته آزادی برای زندگی به شیوه خود را در دوبی نداشته و برای دومین بار اقدام به فرار کرده است.

پیش از این زمانی که لطیفه آل مکتوم 16 سال داشت اقدام به فرار کرده بود که اقدام موفقی نبود. بعد از آن اتفاق، وی به طور مخفیانه 3 سال زندان گذراند.

میل آنلاین نوشت لطیفه آل مکتوم مدعی شده است پزشکان اماراتی در بیمارستان به وی موادمخدر تزریق می‌کردند تا جلوی وی را بگیرند و ایجاد دردسر نکند.

لطیفه که اکنون 33 سال سن دارد می‌گوید وی یکی از 30 فرزند حاکم دوبی است و پدرش 6 همسر دارد و مدعی شده به کمک یک جاسوس فرانسوی موفق به فرار از دوبی شده است.

وی در حال حاضر در یک قایق در هند پنهان شده و با یک وکیل در ارتباط بوده تا پناهندگی سیاسی در آمریکا بگیرد. قبل از فرار، لطیفه آل مکتوم ویدیویی را از خود ضبط کرده که در آن دلایلش برای فرار از امارات را بیان نموده است.

لطیفه آل مکتوم مدعی شده از سال 2000 به بعد اجازه خروج از کشور از او گرفته شده است و و اجازه رانندگی را ندارد. همچنین وی مدعی شده آزادی‌های دیگری که در این کشور توریستی وجود دارد، برای او ممکن نبودند.

با وجود فرار دوباره از دوبی که این بار موفقیت‌آمیز بود، دیلی میل نوشت دختر حاکم دوبی گفته است هنوز از خطر در امان نیست.

نظرات بینندگان