arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

مزایای سفر به دهلی در تعطیلات نوروز 97

. در طول سفر حتما ترکیب رنگ قرمز را درکنار سایر رنگ ها زیاد خواهید دید . چرا که مردم هند قرمز را رنگ خوش یمن می دانند. این تنوع رنگ به قدری در هندوستان به چشم می خورد که حتی با دیدن غذاهای هندوستان هم متعجب خواهید شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفر به هند به قدری زیبا و هیجان انگیز است که حتی اگر بارها و بارها به هندوستان سفر کنید از دیدن جاذبه های بیشمار آن خسته نخواهید شد .

 تور هند فروردین 97 یکی از مقاصد گردشگران از سرتاسر دنیا برای سفر به هند است، دهلی باتوجه به داشتن بناهای تاریخی راز آلود و داشتن طبیعتی بکر هرساله میلیون ها توریست را از سر تاسر جهان به خود می کشاند. بازدید از تمامی جاذبه های تورهند درمدت زمان کم امکان پذیر نیست . اگر قصد سفر به هندوستان سرزمین رنگ ها و طعم ها را دارید تور ترکیبی هند می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، که بسته به آژانس مسافرتی که انتخاب می کنید به صورت تور دهلی آگراجیپور یا تور دهلی گوا برگزار می شود . مسجد جامع دهلی ، آرامگاه همایون ، دروازه هند تنها برخی از جاذبه های دیدنی دهلی هستند که باز دید از آن ها ساعت ها شما را مشغول خواهد کرد. اگر نام هیچ کدام از بناهای تاریخی دهلی هم نشنیده باشید ، حداقل نام تاج محل باید به گوشتان آشنا باشد. بدنیست بدانید که تاج محل یکی از بناهای اعجاب انگیز هند در دهلی واقع شده است و معماری آن به قدری چشم نواز است که قطعا نظر هر توریستی را بخود جلب خواهد کرد.

با سفر به دهلی خاطره ای خوش از تعطیلات عید نوروز برای خود یادگار بگذارید

با سفر به دهلی خاطره ای خوش از تعطیلات عید نوروز برای خود یادگار بگذارید

   اقامت در بهترین هتل های دهلی به همراه لذت چشیدن غذاهایی بی نظیر


همانطور که می دانید هندوستان سرزمینی است از ترکیب رنگ ها وطعم ها . در طول سفر حتما ترکیب رنگ قرمز را درکنار سایر رنگ ها زیاد خواهید دید . چرا که مردم هند قرمز را رنگ خوش یمن می دانند. این تنوع رنگ به قدری در هندوستان به چشم می خورد که حتی با دیدن غذاهای هندوستان هم متعجب خواهید شد . غذاهایی با ترکیب رنگ وطعمی بی نظیر. یکی از این غذاهای خوشمزه کاچوری است که با بازدید از بازارهای هند می توانید آن را بیابید . کاچوری یک غذای خیابانی است که از خمیر آرد سفید پر شده با ترکیب چسبنده عدس و ادویه‌ها به دست می‌آید، سپس آن را سرخ کرده و با کاری سیب زمینی تند و گرم سرو می‌کنند. کاچوری معمولا با سس تمر هندی و سس گشنیز و نعنا خورده می‌شود. کباب رشمی دیگر غذای محلی هندوستان که ظاهری شبیه به کباب کوبیده خودمان دارد . قطعا برای دوستداران خوراک های گوشتی می تواند یکی ازبهترین انتخاب ها باشد. این کباب را با چاشنی متشکل از نارگیل، گشنیز و نعناع یا با سس گوجه ‌فرنگی سرو می‌کنند. کوفته مالای ،کولفی ، کاتی رول و پاپری چات تنها برخی از این غذاهای خوش طعم کم نظیر است که با اقامت در هتل های دهلی می توانید همه آن ها را تست کنید. هتل های دهلی با توجه به انتخاب شما از میزان چند ستاره بودن آن وامکانات مورد ارائه درکنار طراحی مدرن و لوکس شما را محسور خواهد کرد . با توجه به بودجه ای که برای اقامتتان در نظر گرفته اید انتخاب های بیشماری برای اقامت در هتل خواهید داشت. ازهتل های سلطنتی گرفته تا هتل های متوسط یا ارزان قیمت . آژانس مسافرتی آسمان آبی مجری تور دهلی سفری خوش را برایتان آرزومند است.