arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
نسخه دوم ایرپاد اپل در راه است

حذف نویز و بهبود اطلاعات شنیداری

نسل دوم ایرپادهای هوشمند اپل با حذف نویز و بهبود اطلاعات شنیداری در راه است. این ایرپادها،در روزهای ابتدایی سال 2019 به بازار ارائه می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نسل دوم ایرپادهای هوشمند اپل با حذف نویز و بهبود اطلاعات شنیداری در راه است. این ایرپادها،در روزهای ابتدایی سال 2019 به بازار ارائه می شوند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از بی جی آر ، اپل در تلاش است تا نسخه جدید ایرپادهای خود را با کیفیتی خیره کننده ارائه کن. درواقع قرار است این ایرپادها، از حذف نویز تا طراحی با نسخه های پیشین متفاوت باشند.

پیش بینی ها حکایت از آن دارند که فروش هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد طی سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده و به ۳۰ میلیون واحد برسد.

افزون بر این احتمال می رود که هدفون‌های جدید اپل با پشتیبانی از قابلیت «Hey Siri» ارائه شود . فراموش نکنیم که پیش از این نیز تاکید شده بود نسخه جدید در برابر قطرات آب و رطوبت مقاوم خواهد بود. احتمال می رود بخش داخل‌ی سری‌های هدفون‌ تغییر کند، پیدا کند تا از این طریق،مانع از ورود  قطرات آب به ایرپادهای اپل شوند. این تغییرات حتی می تواند در حذف نویزهای محیطی موثر باشد.

اگرچه موضوع حذف نویز برای بسیاری از کاربران جدید نیست و حتی کمپانی هایی مثل سونی امسال در نمایشگاه بارسلون روی این خصیصه مانور داده اند. اما مسئله اینجا است که هر اندازه کیفیت محصولات یک شرکت بالاتر می رود، رقبا برای توسعه این خدمات ردر محصولات خود،سریع تر وارد عمل می شوند.

این بار نیز نوبت به ایرپادهای اپل رسیده که در بازار رقابت تلاشی همه جانبه انجام دهند. باید دید نسل دوم ایرپادها تا چه حد بین کاربران محبوب می شوند.

نظرات بینندگان