arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

پوتین؛ عادت ندارم تویئت های همتایانم را بخوانم/ به حضور در توئیتر علاقه ای ندارم

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگو با شبکه خبری ان بی سی ، گفت ؛ تفاوت هایی آشکار بین او و رئیس جمهور ایالات متحده وجود دارد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگو با شبکه خبری ان بی سی ، گفت ؛ تفاوت هایی آشکار بین او و رئیس جمهور ایالات متحده وجود دارد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت ، پوتین در بخشی از این مقاله گفت : "دونالد یک فرد مدرن تر از من است .وی برای استدلال در خصوص امروزی بودن ترامپ به مسئله توئیت های وی اشاره می کند و می گوید با نگاهی به توئیت های ترامپ می توان حدس زد وی یک مرد امروزی است.

پوتین در بخشی دیگر از این مصاحبه می گوید : از لحاظ فنی نمی توان اینگونه استدلال کرد که تکنولوژی های موجود در زندگی امروز، باعث بروز مشکل می شوند یا شده اند.درواقع حذف تکنولوژی از زندگی ،وضعیتی پیچیده ایجاد می کند.

اگرچه به اعتقاد برخی منتقدان، رفتارهای ترامپ نشان از تازه به دوران رسیدگی وی دارند ، اما با این حال ، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، معتقد است که حداقل این جنبه از شخصیت ترامپ نشان می دهد که او مردی بسیار مدرن  است.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه و در پاسخ به این پرسش که آیا توئیت های همتایان آمریکایی خود را مطالعه می کند گفت :اغلب خیر .

افزون بر این وی در پاسخ به این سوال که اهل توئیت کردن است یا خیر گفت :

"من راه های دیگری برای بیان دیدگاه و یا اجرای تصمیم های  خود دارم."

نظرات بینندگان