arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از نسل دوم ایرپادهای اپل تا هوش مصنوعی گوگل لنز

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

نسل دوم ایرپادهای هوشمند اپل با حذف نویز و بهبود اطلاعات شنیداری در راه است. این ایرپادها،در روزهای ابتدایی سال 2019 به بازار ارائه می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

پترو اولین ارز دیجیتالی جهان به شمار می‌رود که مبتنی بر منابع طبیعی است. تاکنون ۵ میلیارد دلار درآمد از محل فروش این ارز حاصل شده است و ۱۸۶ هزار خرید مشخص انجام شده است.

 

شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت تحت تاثیر یک تصویر متحرک نژادپرستانه به طور موقت افزودن این قابلیت به استوری‌های خود را حذف کردند.

 

کمپانی لامبورگینی در جریان  نمایشگاه خودرو ژنو ، از لامبوگینی پرفورمانته اسپایدر، رونمایی کرد. خودرویی که ظاهری خیره کننده و سرعتی فوق العاده دارد.مشروح  خبر را اینجا بخوانید.

 

هوش مصنوعی گوگل لنز که تاکنون تنها در گوشی‌های گوگل یعنی پیکسل و پیکسا ایکس ال قابل دسترسی و استفاده کاربران بود، حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی است که به زودی در تمامی گوشی‌های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند، نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که در سال آتی و با کمک وزارت ارتباطات، در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرهای خوبی در حوزه سلامت داشته باشیم.

 

شرکت فیسبوک قصد دارد با کمک ابزار جدید خود روشی کاربردی برای طبقه بندی اطلاعات کاربران ایجاد کند. این روش جدید تحت ابزاری به نام bolt app lock  امکان پذیر است . مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان