arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

صدیقی: عده ای نسبت به ولایت کفران نعمت می کنند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه عده ای نسبت به ولایت فقیه کفران نعمت می کنند بیان کرد: ولایت ادامه دهنده مسیر حرکت انبیاء و اولیای الهی است و شهدای ما با تمسک به ولایت به مقام و درجات عالی الهی رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایرنا حجت الاسلام کاظم صدیقی یکشنبه شب در اولین یادواره هشت شهید گمنام و 204 شهید مناطق کیانپارس ، کیان آباد ، امانیه و کوی سیدخلف اهواز در مسجد مهدی منتظر(عج) بیان کرد:امنیت کشور ما به برکت ولایت فقیه و خون شهداست و تا زمانی که در خط ولایت و شهدا باشیم کشور از آسیب ها مصون و بیمه خواهد بود.
وی با بیان اینکه دشمنان همواره ولایت فقیه را مورد هجمه قرار داده اند ولی ملت بصیر و مومن ایران که به ولایت و خون شهدا تمسک کرده است پشتیبان ولایت فقیه است افزود: تا زمانی که پشتیبان ولایت امر باشیم کشور مصونیت خواهد داشت و کشور به سمت پیشرفت و سعادت حرکت خواهد کرد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه همه ما بر سر سفره شهدا میهمان هستیم ، برپایی یادواره شهدا را تجدید میثاق جوانان ما با آرمان های شهدا و تاکید بر ادامه راه پرافتخار آنان دانست و اظهار داشت: فلسفه یادواره شهدا ، انتظار شهادت و فرج امام عصر(عج) و رهایی از دیو نفس اماره است.
 صدیقی تصریح کرد: ما افتخار می کنیم که ادامه دهنده خط سرخ و مستقیم شهدا و ولایت هستیم و تا جان داریم پشتیبان ولایت و امامت خواهیم بود.
وی خوزستان را سرزمین شهدا توصیف کرد و در ادامه با بیان اینکه جای جای این استان مطهر به خون شهدا است و خوزستانی ها افتخار کنند که میزبان قدوم شهدای عزیز هستند اظهار داشت: خط شهدا بهترین و والاترین خط است و ما در این یادواره تاکید می کنیم که ادامه دهنده خط نورانی و مشعشع شهدا هستیم.
صدیقی با استناد به آیات قرآن ، مردانگی ، صداقت ، ایمان و وفای به عهد را از ویژگی های شهدا توصیف کرد و افزود: ایمان اکسیر انسان است و این ایمان به خدا بود که شهیدانی همچون محسن حججی عزیز را به اوج مقام و درجات الهی رساند.

* پول ، مقام و دنیاطلبی عده ای را بدبخت کرده است
امام جمعه موقت تهران در این یادواره با بیان اینکه پول ، مقام و دنیا طلبی عده ای را بدبخت کرده است بیان کرد: کسی که دروغ می گوید ایمان ندارد و دنیاطلبی انسان را به ورطه هلاکت و انحراف می کشاند.
وی گفت: خدا با مومنان عهد و پیمان بسته است و به کافران ، منافقان و دروغ گویان کاری ندارد چون کج فهم و منحرف هستند ولی مومنان از ثبات قدم ، صداقت و ایمان قلبی به خدا و ولایت برخوردار هستند و در همه میدان ها پیروز هستند.

* آمریکا عهدشکن است
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا عهدشکن است چون کافر است و کافران به عهد خود وفادار نیستند بیان کرد: شهدای ما با مقاومت ، پایداری هیمنه امریکا را در دنیا شکستند و کشور را به اوج افتخار رساندند.
وی با بیان اینکه زمانی ما در اطراف اهواز با دشمن جنگندیم ولی هم اکنون در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی در حال نبرد هستیم اظهار داشت: این از ایمان، مقاومت و خون پاک و مطهر شهداست که توانستیم سنگرها را یکی پس از دیگری فتح و دشمن را تحقیر کنیم.
صدیقی با بیان اینکه دشمن و وهابیت خبیث بیکار نمانده و با جنگ نرم و توطئه در حال یارگیری هستند افزود:به لطف الهی ، ایمان قوی و تمسک به ولایت تاکنون همه توطئه ها و تلاش های دشمن ابتر و خنثی شده ولی با این حال باید همیشه هوشیار و بیدار و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

نظرات بینندگان