arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
شرکت هواوی رکورد دار شد

استقبال بی نظیر اروپایی ها از پنتنت های هواوی طی سال گذشته

 بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی سازمان پتنت اروپا (EPO) طی سال گذشته میلادی، هواوی رکورددار بیشترین تعداد درخواست برای ثبت پتنت در اروپا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی سازمان پتنت اروپا (EPO) طی سال گذشته میلادی، هواوی رکورددار بیشترین تعداد درخواست برای ثبت پتنت در اروپا است.

 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت، به نظر می رسد برند هواوی روزهایی خوش در اتحادیه اروپا دارد، چرا که این برند، موفق شده، بیش از 38 کشور اروپایی را به سمت خود جذب کرده و ضمن ثبت 2398 پتنت جایگاه نخست را کسب کند. رتبه های بعدی متعلق به آلمان و کره است. درواقع، شرکت زیمنس با 2220 و ال جی با 2056 پتنت در رتبه های دوم و سوم ایستاده اند.

هواوی در اروپا عملکرد بسیار موفقی داشته و اخیرا در کنگره جهانی موبایل نیز  از همکاری با اپراتوری فرانسوی برای ارائه شبکه 5G به شکل آزمایشی خبر داد.معاون ارشد هواوی در گفتگو با روزنامه «چاینا دیلی» تاکید کرده که این شرکت برای مالکیت فکری اهمیت زیادی قائل می شود. بنابراین  ثبت پتنت را یکی از معیارهای رقابت بین المللی خود می داند.

طی سال های اخیر، تمرکز اصلی شرکت هواوی ساخت موبایل و ایجاد شبکه از طریق مشارکت بود. در ماه مارس سال ۲۰۰۳ شرکت هواوی طی یک سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت ۳کام که یک شرکت آمریکایی در زمینه ارتباطات و شبکه بود، تمرکز خود را بر تحقیق و توسعه و تولید و فروش محصولات شبکه داده متمرکز کردند. این شرکت در سال ۲۰۰۶ به هواوی واگذار شد. در سال ۲۰۰۶ سهام شرکت نوکیا زیمنس ۵۱٪ و هواوی ۴۹٪ بود و این برای هواوی معنای پیشرفت می‌داد.

نظرات بینندگان