arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

بازداشت بقایی تکذیب شد

شریف‌زاده، یکی از نزدیکان حلقه بهاری بازداشت حمید بقایی را تکذیب کرد و گفت ۵ دقیقه پیش در ولنجک با بقایی بودم و خبر بازداشت دروغ است. از سوی دیگر، «علی اصغر حسینی» در پاسخ به انصاف نیوز گفت: این کذب محض است و از جاهای دیگر هم با من تماس گرفتند و جویا بودند اما واقعیت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درحالیکه برخی منابع خبری مدعی شده اند که «حمید بقایی» از نزدیکان احمدی‌نژاد، برای تحمل مجازات بازداشت و به زندان معرفی شده است، حمید بقایی این خبر را تکذیب کرد و گفت:‌ هیچ کس مرا بازداشت نکرده است.

همچنین شریف‌زاده، یکی از نزدیکان حلقه بهاری در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین بازداشت حمید بقایی را تکذیب کرد و گفت ۵ دقیقه پیش در ولنجک با بقایی بودم و خبر بازداشت دروغ است.

از سوی دیگر، «علی اصغر حسینی» در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز گفت: این کذب محض است و از جاهای دیگر هم با من تماس گرفتند و جویا بودند اما واقعیت ندارد.

اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران:

حکم بقایی در دادگاه تجدید نظر تایید و برای اجرا به دادسرای تهران ارسال شده است اما از اجرای حکم و بازداشت وی اطلاعی ندارم

بقایی برای اتهامات مختلف به حبس های متعدد در دادگاه تجدید نظرمحکوم شده اما طبق قانون فقط مجازات اشد قابل اجراست/باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان