arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
افزونه های اج یک قابلیت جدید پیدا کردند

مایکروسافت تب اختصاصی برای اج ایجاد کرد

از صبح امروز ، تب اختصاصی افزونه‌های اج در مایکروسافت استور دیده می شود.تب هایی که به نظر می رسد به عنوان یک قابلیت ویژه برای اج در نظر گرفته می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

از صبح امروز ، تب اختصاصی افزونه‌های اج در مایکروسافت استور دیده می شود.تب هایی که به نظر می رسد به عنوان یک قابلیت ویژه برای اج در نظر گرفته می شوند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از  ویندوز سنترال، مایکروسافت روشی جدید را برای نمایش دادن افزونه های اج انتخاب کرده است . درواقع ، بر اساس اطلاعات موجود در مایکروسافت استور، مرورگر اج   بیش از 95 افزونه دارد.

رقمی که البته در برابر سایر رقبا چندان قابل توجه به نظر نمی رسد. درواقع اگر قرار باشد این رقم را با مرورگرهای دیگر و هزارن افزونه آن ها مقایسه کنیم ، بسیار ناچیز به نظر می رسید.

فراموش نکنیم که این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد و فرآیند آزمایش این تب نیز حدودیت هایی دارد . به نظر می رسد، مایکروسافت قصد دارد با کمک این شیوه، نرخ استقبال کاربران را ارزیابی کند .

اما چرا مایکروسافت در قبال نسخه اج تا این حد ضعیف عمل کرده است ؟برخی معتقدند ویندوز اج در برابر رقیبان سرشناسش کم سابقه تر است، ضمن ان که ورود به مایکروسافت محدودیت هایی متعدد دارد . پیش بینی می شود تب جدید اج بتواند نظر مثبت بسیاری از کاربران را جذب کند. این تب جدید شامل برخی از افزونه‌های منتخب و مجزا براساس عملکرد به‌همراه دسته‌بندی‌هایی جدیدتر است. در بخش فوقانی نیز یک دسته‌بندی مخصوص جدیدترین افزونه‌های منتشرشده دیده می شود.

.

نظرات بینندگان