arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از درگذشت استیون هاکینگ تا ایموجی سبزه در توئیتر

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 

بر اساس اظهارات رسمی خانواده هاکینگ،  استیون هاکینگ فیزیکدان برجسته بریتانیایی رد سن 76 سالگی دار فانی را وداع گفته و بسیاری از اسرار دنیای فیزیک را نیمه تمام گذاشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

توییتر امروز و در آستانه ایام نوروز و سال جدید ایرانیان، ایموجی جدید سبزه را به هشتگ نوروز #Nowruz افزوده است تا بدین ترتیب با کاربران ایرانی فعال در توییتر، به پیشواز این عید باستانی و سال نوی خورشیدی برود.

 

یوتیوب تم تاریک و حالت شبانه را به اپلیکیشن‌های موبایل با سیستم عامل iOS اضافه و اعلام کرد که این حالت به گوشی‌های اندرویدی نیز افزوده خواهد شد.

 

زمان صرف‌شده برای بازی کوییز آف کینگز که طی دو سال اخیر از زمان عرضه تا محبوبیت راه کوتاهی را پیموده، در مجموع بیش از هفت میلیارد دقیقه بوده و این بازی به یکی از پرکاربرترین بازی­‌های ایرانی تبدیل شده است.

 

حدود ۱۰۰۰ نفر از کارکنان شرکت آمازون در اسپانیا در نظر دارند نخستین اعتصاب خود را در اعتراض به حقوق و دستمزد خود به مدت دو روز برگزار کنند.

 

شرکت گوگل تصمیم گرفته که  تبلیغات ارزهای دیجیتال را به طور کامل ممنوع کند. موضوعی که می تواند یک زنگ خطر جدی را برای فعالان این حوزه به صدا در بیاورد.مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت آمازون امروز بیش از ۲۶۰ هزار دستگاه پاور بانک ساخت خود را به دلیل احتمال احتراق باتری آن فراخوان داده است.

 

 

نظرات بینندگان