arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

مسی یک تنه چلسی را نابود کرد

در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم بارسلونا با درخشش مسی چلسی را حذف کرد و به یک چهارم نهایی صعود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نیوکمپ بارسلون برگزار شد؛ آبی و اناری های بارسا در این بازی میزبان چلسی بودند؛ بازی رفت دو تیم در لندن با تساوی یک یک به پایان رسیده بود.


بارسایی ها این بازی را طوفانی آغاز کردند و در حالیکه دقیقه ۲ بازی بود لیونل مسی با یک حرکت تماشایی و از زاویه بسته دروازه کورتوا را باز کرد.


این گل لیونل مسی به چلسی که در دقیقه 2:08 به ثمر رسید، سریع ترین گل دوران حرفه ای او بود.


در ادامه شاگردان کونته برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کردند اما یک اشتباه مدافع چلسی کافی بود تا مسی با یک حرکت فوق‌العاده عثمان دمبله را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این مهاجم با یک شوت سرکش از داخل محوطه جریمه گل دوم آبی و اناری ها را وارد دروازه چلسی کند؛


این گل اولین گل دمبله با پیراهن بارسلونا بود.


لندنی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند بر شدت حملات خود افزودند اما نا موفق بودند و در نهایت نیمه اول با برتری ۲ صفر میزبان به پایان رسید.


چلسی نیمه دوم را هم هجومی تر از بارسلونایی ها آغاز کرد اما بار دیگر فوق ستاره آرژانتینی هنرنمایی کرد و با یک شوت زمینی توپ را از بین پاهای کورتوا وارد دروازه چلسی و یک تنه کار چلسی را تمام کرد؛ گل دوم مسی به چلسی صدمین گل این بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود.


سرانجام این بازی با برتری سه صفر شاگردان والورده به پایان رسید و آنها در مجموع دو بازی با برتری ۴ یک راهی یک چهارم نهایی شدند.


در دیگر بازی این مرحله که از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب در استانبول آغاز شد بایرن مونیخ ۳ یک میزبانش بشیکتاش را در هم کوبید و در مجموع با برتری ۸ یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.


در پایان مرحله یک هشتم تیم های بارسلونا، سویا و رئال مادرید از اسپانیا، لیورپول و منچسترسیتی از انگلیس، یوونتوس و رم از ایتالیا و بایرن مونیخ آلمان جواز حضور در مرحله یک چهارم را دریافت کردند؛ قرعه کشی این مرحله ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه جمعه برگزار می شود.

نظرات بینندگان