arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

کونته: این نتیجه عادلانه نیست

سرمربی چلسی بعد از شکست برابر بارسلونا به ستایش از مسی پرداخت و تیمش را بدشانس توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از  اسکای اسپورت، جدال چلسی با بارسلونا در آخرین بازی دور برگشت  مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل به سود آبی‌ اناری‌ها به پایان رسید تا چلسی در مجموع با نتیجه‌ چهار بر یک حذف شود.



آنتونیو کونته تیمش را مستحق شکست سه بر صفر برابر بارسلونا نمی داند. سرمربی ایتالیایی چلسی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به شاگردانم افتخار می‌کنم. این نتیجه‌ اصلا عادلانه نیست. بازی را بد شروع کردیم و یک گل بد هم خوردیم. بعد از گلی که خوردیم چند فرصت داشتیم و می‌توانستیم  بازی را جبران کنیم.



او ادامه‌ داد: در هر دو دیدار رفت و برگشت بدشانس بودیم و تنها چهار توپ به تیر دروازه‌ زدیم که این در نوع خود عجیب بود.



مسی در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر چلسی توانست سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد تا بیشترین سهم را در صعود تیمش داشته باشد.



کونته در ادامه‌ درباره مسی هم، گفت‌: مسی بازیکن سرنوشت ساز و تاثیر گذاری است و بازی خوب او باعث شد تا بارسلونا به دور بعد صعود کند.



سرمربی ایتالیایی چلسی در پایان سخنان خود، اظهارکرد: ما بازی را واگذار کردیم اما بازیکنان چلسی هر آن چه را که در توان داشتند رو کردند. آنها در هر دو دیدار رفت و برگشت جنگیدند و من به آنها افتخار می‌کنم. اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم به دور بعد صعود کنیم.



انتهای پیام

نظرات بینندگان