arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

هاینکس: نشان دادیم که چه تیم خوبی هستیم

سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر بشیکتاش به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته صعود به دور بعد دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از  کیکر، بایرن مونیخ قاطعانه ترین صعود را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا داشت. بایرن مونیخ که در دیدار رفت با پنج  گل بشیکتاش را شکست داده بود در دیدار برگشت هم با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی رسید تا با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.



یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: در هر دو دیدار رفت و برگشت بسیار خوب بازی کردیم و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردیم. با اعتماد به نفس خاصی برای حریف خود به میدان رفتیم و اطمینان داشتیم که به دور بعد راه پیدا می‌کنیم.



او ادامه‌ داد: بشیکتاس در ورزشگاه خانگی خود تن به شکست نداده بود و این نشان می‌داد که تیم بسیار خوبی است. با این حال ما بازی را به سود خود به پایان رساندیم و نشان دادیم که تیمی با کیفیت هستیم. با اقتدار به دور بعد راه پیدا کردیم و شایسته این صعود هستیم.



هاینکس در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: آن چه که باعث ناراحتی من شده کارت های زردی زیادی است که دریافت کردیم. آلکانترا کمی احساس درد داشت و باید وضعیت او بررسی شود اما فکر نمی‌کنم  که آسیب‌دیدگی او خطرناک باشد.



انتهای پیام

نظرات بینندگان