arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

ربات های کره ای با قابلیت های منحصر به فرد/از آشپزی تا تحویل مواد غذایی

شرکت برادران  ووا ،به عنوان یک شرکت کره ای فعال در حوزه مواد غذایی تصمیم گرفته با کمک تکنولوژی برنامه تحویل رباتیک غذا را مورد استفاده قرار دهد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت برادران  ووا ،به عنوان یک شرکت کره ای فعال در حوزه مواد غذایی تصمیم گرفته با کمک تکنولوژی برنامه تحویل رباتیک غذا را مورد استفاده قرار دهد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت، این شرکت مواد غذایی کره جنوبی، در حال توسعه یک روبات تحویل مواد غذایی  است . رباتی که نیاز به استفاده از نیروی انسانی برای تحویل غذا را به شدت کاهش می دهد.

شرکت کره ای ووا  ، قصد دارد ظرف 5 سال تعداد روبات های خود را تا حدی برساند که از نیروی انسانی برای تحویل مواد غذایی بی نیاز شود.

این رباتها که دلی(Deli ) نامیده می شوند ، از ژوئیه گذشته با یک تیم حاضر  در دانشگاهی در کره در حال توسعه هستند.قرار است دلی  از اواخر ماه مه در یک فروشگاه مواد غذایی در شهر چونان نمایش داده شود.

بر اساس گفته های برادران ووا، پروژه ربات آن سه مرحله توسعه دارد. اولین مرحله  این است که یک ربات مانند دلی را بسازند که بتواند در محیط داخلی رستوران غذا را تحویل دهد. دومین مرحله  این است که ربات را  توسعه دهند تا مواد غذایی را در محیط های ترکیبی با تنظیمات داخلی و خارجی مانند آپارتمان ها عرضه کند.

در مرحله سوم هدف اصلی ایجاد یک روبات است که می تواند از پیاده روها و خیابان ها عبور کرده و رستوران را به مقصد خانه مشتریان ترک کند. درواقع هدف غایی این است که ربات ها  غذا را در هوای خشک و یا ساعتهای شلوغ و ترافیک با عجله تحویل دهند .

این شرکت  در ماه مارس گذشته  اعلام کرد که در حال سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی و رباتیک است و اکنون در حال رونمایی از سرمایه گذاری های گسترده خود است.

شرکت مذکور  در ماه اکتبر در ماه اکتبر از غول جستجوی کره جنوبی حدود 30 میلیون دلار دریافت کرد تا بتواند ربات های خود را توسعه دهد .

نظرات بینندگان