arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

رای قصاص پزشک تبریزی صادر شد

بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رای قصاص پزشک تبریزی صادر شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رای قصاص پزشک تبریزی صادر شد و در مرحله ابلاغ است.

به گزارش انتخاب؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی اظهار کرد: رای قصاص پزشک تبریزی صادر شد.

وی ادامه داد: رای در مرحله ابلاغ است و چنانچه اعتراض باشد به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

گفتنی است؛ کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی در اواسط فروردین ماه سال جاری صادر شد و چهارم مهرماه جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 3 دادگاه کیفری یک تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، بیستم مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد. بر اساس گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌اند و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند.

تحقیقات برای شناسایی علت این حادثه با پیگیری‌های شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده ادامه داشت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و قاضی موسی خلیل الهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان جرئیاتی جدید از پرونده فوت دو عضو خانواده این پزشک را تشریح کرد.

وی از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

منبع : میزان

نظرات بینندگان