arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

صبور: حضور کاسادو برای حل کردن معضلات ما بود/ اطلاعی از برخورد ورزشکار با مینی بوس ندارم

رییس فدراسیون سه‌گانه گفت‌: حضور رییس اتحادیه جهانی در ایران برای این بود که بسیاری از معضلات ما به خصوص در بخش بانوان مرتفع شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدعلی صبور در حاشیه برگزاری مسابقات دوگانه قهرمانی ایران در جمع خبرنگاران در مورد حضور رییس اتحادیه جهانی سه گانه در ایران بیان‌ کرد: خانم کاسادو، به دلیل سمت‌های جهانی که دارد فرصت زیادی ندارد، با این حال وقت گذاشتند به ایران آمدند و معضلات ما را به خصوص در بخش بانوان رفع کنند.

یکی از مسائلی که ما با آن درگیر بودیم بحث حضور در مسابقات بین‌المللی بود. ۹ سال است که می‌خواهیم مسابقات بین‌المللی برگزار کنیم اما اتحادیه جهانی و کنفدراسیون آسیا اجازه برگزاری آن را به صورت زنان و مردان جدا از هم نمی‌دادند اما ما از کاسادو این قول را گرفتیم که این مسابقات در ایران برگزار شود و برنامه‌ریزی آن را انجام می‌دهیم تا در سال ۲۰۱۹ این مسابقات بین‌المللی در ایران برگزار شود و این مسابقات هم با پوشش اسلامی برگزار خواهد شد و همه کشورها با حجاب در مسابقات حضور خواهند داشت.

او در مورد وضعیت شیرین گرامی نیز گفت‌: شیرین گرامی بیشتر سه گانه کار می‌کند. ما به دنبال این هستیم که او در بازی‌های آسیایی شرکت کند اما هنوز خودمان هم نمی‌دانیم که به بازی‌های آسیایی اعزام خواهیم شد یا خیر و نیاز به کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم. از سه گانه نباید انتظار مدال داشت بلکه حضور در بازی‌ها در ورزشکاران ایجاد انگیزه می‌کند. ان‌شاء‌الله در المپیک ۲۰۲۰ حضور موفقی داشته باشیم.

رییس فدراسیون سه گانه در ادامه در پاسخ به این پرسش که هنوز سه گانه و دوگانه توسعه چندانی پیدا نکرده است و چطور می‌خواهیم مسابقه بین‌المللی برگزار کنیم، تاکید کرد: در صدد هستیم دو پایگاه زمستانی و تابستانی را انجام دهیم. برنامه‌ریزی‌های آن نیز صورت گرفته است. علاقمندی در این رشته زیاد شده است و ان‌شاء‌الله بتوانیم رضایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشته باشیم و از الان برای المپیک کار کنیم.

صبور در مورد این که یکی از دختران دوگانه کار در حین مسابقه با مینی بوس که در مسیر بود برخورد شدیدی کرده است، گفت‌: اطلاع ندارم. مگر مینی بوس پارک شده بود؟ البته این قبیل اتفاقات طبیعی است و در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان