arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

ترویج فرهنگ داوطلبی نیاز به تبلیغ آگاهانه با کمک هنر و رسانه دارد

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ترویج فرهنگ داوطلبی موضوعی است که نیاز به تبلیغ آگاهانه دارد و بر این باوریم که با کمک هنر و رسانه می توان این هدف را محقق کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترویج فرهنگ داوطلبی نیاز به تبلیغ آگاهانه با کمک هنر و رسانه دارد

حبیب درگاهی در دیدار با محمد ابوالحسنی ، تهیه کننده انیمیشن های "دیرین دیرین" با بیان اینکه خدمات انساندوستانه داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر مضامینی ارزشمند بوده  و  زبان هنر رساترین شیوه برای تبلیغ در این زمینه است، افزود: به وسیله رسانه و هنر می توان در خصوص  چگونگی انجام کارهای عام المنفعه ، تبلیغی آگاهانه و تاثیرگذار که متناسب با سلیقه های مختلف جامعه باشد، انجام داد. 

وی تصریح  کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای بهره گیری از ایده‌های هنرمندان نامی و با تجربه در رشته های مختلف با موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه و استفاده از آثار برجسته آن ها طی سال فراخوان‌های اختصاصی متعددی انجام می دهد که بدون تردید این امر به فرهنگ سازی عمومی در جامعه کمک می کند.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره پویانمایی «دیرین دیرین» و میزان استقبال مردم از آن در فضای مجازی، گفت: دیرین دیرین ، یک انیمیشن روز اجتماعی است که از نظر مخاطب ضریب نفوذ بالایی دارد. بنابراین امیدواریم با همکاری مشترک بتوانیم میزان آگاهی  مخاطبانی که اغلب حتی  روزانه هم  این برنامه را دنبال می‎کنند درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های ‌جمعیت هلال احمر برای حمایت از افراد آسیب دیده و آسیب پذیر، ارتقاء دهیم.

همچنین محمد ابوالحسنی نیز ضمن پذیرش عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر ، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر، سازمانی خوشنام نزد مردم است که  اگر از ظرفیت های تبلیغاتی  روزآمد و کارآمدتر برای معرفی خدمات آن استفاده شود به طور یقین بر شمار اعضاء و داوطلبانش بیش از گذشته افزوده می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تهیه کننده انیمیشن های "دیرین دیرین" ،ظرفیت داوطلبان را در انتشار پیام های اجتماعی ، بی بدیل دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری های آینده، بتوان با تولید محتوا و طرح مخاطبان بیشتری، مدل‌های کمک موثر به همنوع  را بیاموزند.

برچسب ها: هلال‌احمر
نظرات بینندگان