arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

موتو: چرا مورینیو زلاتان را بازی نمی‌دهد/ تیم‌های مورینیو همیشه کسل‌کننده بازی می‌کنند

مهاجم پیشین چلسی می‌گوید ژوزه مورینیو با زلاتان ایبراهیموویچ به مشکل خورده است و مشکل این بازیکن مصدومیت نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، زلاتان ایبراهیموویچ مدت‌هاست در منچستریونایتد بازی نمی‌کند و گفته می‌شود او با مصدومیت روبه‌رو است با این حال آدرین موتو عقیده دارد که این بازیکن مصدوم نیست بلکه با مورینیو به مشکل برخورده است.



آدرین موتو که در چلسی با مورینیو کار کرده است و بعد از مصرف کوکایین از سوی این مربی اخراج شد، درباره غیبت زلاتان ایبراهیموویچ در ترکیب منچستریونایتد گفت:‌ من اطلاعات زیادی از زلاتان ایبراهیموویچ دارم. او مصدوم نیست و به این خاطر که رابطه اش با مورینیو خراب شده است بازی نمی‌کند. باید از مورینیو بپرسید چرا به او بازی نمی‌دهد. من اهمیتی به مورینیو نمی‌دهم. تیم‌های او همیشه فوتبال کسل کننده‌ای بازی  می‌کنند و او فقط به نتیجه فکر می‌کند و نتیجه محور است.



زلاتان ایبراهیموویچ که در فصل اول حضورش در منچستریونایتد درخشید و بهترین گلزن فصل منچستریونایتد شد، در فصل دوم درگیر مصدومیت‌های طولانی مدت و مداوم بود که باعث شد این مهاجم ۳۶ ساله جایگاه خود را در ترکیب اصلی شیاطین سرخ از دست بدهد. گفته می‌شود ایبراهیموویچ قرار است به لیگ آمریکا و باشگاه لس آنجلس گلکسی بپیوندد، چرا که در صورت آماده شدن کار بسیار سختی برای حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد دارد. 



انتهای پیام

نظرات بینندگان