arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از ربات بسکتبالیست تا فناوری تشخیص چهره 3 بعدی سامسونگ

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت سامسونگ با هدف جلب نظر مثبت کاربران از سیستمی مبتنی بر تشخصی چهره 3 بعدی برای محصول جدید خود استفاده خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید .

 

شرکت لیفت در نظر دارد برای افزایش رضایت مشتریان خود، سیستم شارژ ماهانه را به اپلیکیشن خود اضافه کند. بنابراین با هزینه پیش پرداخت، کاربران می توانند  هر ماه تعداد معینی از سواری رایگان را دریافت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت مشهور ایر بی ان بی تصمیم گرفته برای کمک به بهبود خرید کاربران خود از فیلترهایی جدید استفاده کند. این فیلترها کمک می کنند فرد معلول با سهولت بیشتری به جستجوی کالاهاس مورد نیازش بپردازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت تویوتا از ربات بسکتبالیست خود رونمایی کرد. محصولی که نه تنها به خوبی بازی می کند، بلکه در برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان نیز قوی عمل می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت هواوی از هواوی پی 20 لایت در شرایطی رونمایی خواهد کرد که تمرکز شدیدی بر کیفیت دوربین های دوگانه این محصول دارد . تمرکزی که حتی در ویدئوهای تبلیغاتی این محصول مشهود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

دولت ترامپ  طی روز پنج شنبه روسیه  را متهم به انجام تعدادی از حملات سایبری که نیروگاه هسته ای آمریکا را هدف قرار داده بود کرده است . حملاتی که خطرناک و مرگبار ارزیابی می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ۱۰درصد از کل رایانه و لپتاپ‌های شخصی در جهان از سیستم عامل macOS استفاده می کنند.

 

به نظر می‌رسد حرکت به سمت سرعت‌های بسیار بالاتر اینترنت همچون ۲۰ مگابیت بر ثانیه پیش از هر چیز دیگری مستلزم ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با فناوری ADSL به جای VDSL و FTTH است.

 

شرکت امنیتی مک آفی اعلام کرده که در سه ماهه چهارم و پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی تقریبا در هر دقیقه ۵۰۰ حمله بدافزاری کشف و ثبت گردیده است.

 

بحث فیلتر شدن یا رفع فیلتر پیام‌رسان‌های بین‌المللی در کشور دوباره بعد از مدتی با اظهارات اخیرا رئیس مرکز ملی فضای مجازی که از بررسی رفع فیلترینگ توییتر خبر داد، مطرح شد.

نظرات بینندگان